فرماندار اسلام آبادغرب در نشست با خبرنگاران مطرح کرد؛

نقد منصفانه و به دور از تخریب می تواند در رشد و توسعه شهرستان موثر باشد/ لزوم پاسخگویی مدیران به رسانه ها در چارچوب قانون

کد خبر: 304991
|
14:06 - 1398/05/10
نسخه چاپی
نقد منصفانه و به دور از تخریب می تواند در رشد و توسعه شهرستان موثر باشد/ لزوم پاسخگویی مدیران به رسانه ها در چارچوب قانون
فرماندار اسلام آبادغرب در نشست با خبرنگاران با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران به رسانه ها در چارچوب قانون گفت: نقد منصفانه و به دور از تخریب می تواند در رشد و توسعه شهرستان موثر باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، اولین نشست صمیمانه جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان  در سالن جلسات شهدای مرصاد فرمانداری برگزار شد.


حیدری در این نشست صمیمی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه با تأکید بر جایگاه رسانه ها به عنوان رکن چهارم جامعه اظهار کرد: رسانه ها به عنوان یک چشم بینا می توانند مسائل را به مسئولین گوشزد و شفاف و آزادانه نسبت به انعکاس اخبار،گزارشات و مشکلات مردم فعالیت کنند.


وی در ادامه از اصحاب رسانه خواست به شکل ویژه ای ظرفیت های جامعه را شناسایی و به مسئولین ارائه دهند و همین امر می تواند نقش موثری در پیشرفت جامعه داشته باشد.


فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه افزود: جایگاه رسانه ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاههای اجرایی ، پیگیری مطالبات مردم ، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم گیری ها بسیار مهم است و اگر با نقد منصفانه و به دور از تخریب باشد می تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار موثری ایفا نماید.


حیدری در ادامه با اشاره به گلایه برخی فعالان رسانه‌ای شهرستان از عدم پاسخگویی برخی مدیران دستگاههای اجرایی، بر پاسخگویی مدیران در چارچوب قانون تاکید کرد و افزود: مدیران شهرستان دارای اختیاراتی  هستند و باید پاسخگو باشند، و تعامل دو سویه ای بین مدیران و اصحاب رسانه در راستای حل مشکلات مردم ایجاد شود.


در پایان این نشست مسائل و مشکلات اصحاب رسانه شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که توسط فرماندار قول مساعدت و پیگیری داده شد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها