رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب مطرح کرد:

توزیع گوشت قربانی بین475 نفر از محرومین و مددجویان اسلام آبادغرب

کد خبر: 305028
|
13:07 - 1398/05/22
نسخه چاپی
توزیع گوشت قربانی بین475 نفر از محرومین و مددجویان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گفت: ۴۷۵ کیلوگرم گوشت قرمز گرم بمناسبت عید سعید قربان بین محرومین و مددجویان این شهرستان توزیع شد.

محمدبیگزاده در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: ۴۷۵ کیلوگرم گوشت قرمز گرم بمناسبت عید سعید قربان بین محرومین و مددجویان این شهرستان توزیع شد.

 

وی افزود: در راستای کمک به مستمندان و همزمان با عید قربان ۳۰راس گوسفند از خیرین و نیکوکاران دریافت و پس از ذبح در به میزان ۴۷۵کیلوگرم به صورت گوشت قرمز گرم بین مددجویان اسلام آبادغربی تحت پوشش این نهاد توزیع شد.


وی اضافه کرد: این میزان گوشت قرمز گرم به ارزش ریالی بیش از ۴۰۰ میلیون ریال از تعدادی از خیرین و نیکوکاران  شهرستان اسلام آباد غرب  اهدا و بین۴۷۵خانواده  و هر خانوار به میزان  یک هزار  گرم توزیع شد.


رییس کمیته امداد اسلام آباد غرب  یادآور شد:  پایگاه کمیته امداد و مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان نذورات و کمک های مردمی را جمع آوری و کمک های مردمی و خیرین هر ساله در روز عید قربان جمع آوری و بین محرومین و نیازمندان پخش می شود.


بیگزاده تاکید کرد: برای حفظ شان و شخصیت مددجویان کمیته امداد توزیع گوشت قرمز گرم توسط مددکاران در محل اقامت آنها انجام می گیرد.


وی اضافه کرد: خوشبختانه استقبال نیکوکاران و خیرین از کمک های مرتبط  در روز قربان بسیار خوب است و امیدواریم این حرکت در سال های آینده نیز افزایش یابد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد