رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب مطرح کرد:

توزیع گوشت قربانی بین475 نفر از محرومین و مددجویان اسلام آبادغرب

کد خبر: 305028
|
13:07 - 1398/05/22
نسخه چاپی
توزیع گوشت قربانی بین475 نفر از محرومین و مددجویان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گفت: ۴۷۵ کیلوگرم گوشت قرمز گرم بمناسبت عید سعید قربان بین محرومین و مددجویان این شهرستان توزیع شد.

محمدبیگزاده در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: ۴۷۵ کیلوگرم گوشت قرمز گرم بمناسبت عید سعید قربان بین محرومین و مددجویان این شهرستان توزیع شد.

 

وی افزود: در راستای کمک به مستمندان و همزمان با عید قربان ۳۰راس گوسفند از خیرین و نیکوکاران دریافت و پس از ذبح در به میزان ۴۷۵کیلوگرم به صورت گوشت قرمز گرم بین مددجویان اسلام آبادغربی تحت پوشش این نهاد توزیع شد.


وی اضافه کرد: این میزان گوشت قرمز گرم به ارزش ریالی بیش از ۴۰۰ میلیون ریال از تعدادی از خیرین و نیکوکاران  شهرستان اسلام آباد غرب  اهدا و بین۴۷۵خانواده  و هر خانوار به میزان  یک هزار  گرم توزیع شد.


رییس کمیته امداد اسلام آباد غرب  یادآور شد:  پایگاه کمیته امداد و مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان نذورات و کمک های مردمی را جمع آوری و کمک های مردمی و خیرین هر ساله در روز عید قربان جمع آوری و بین محرومین و نیازمندان پخش می شود.


بیگزاده تاکید کرد: برای حفظ شان و شخصیت مددجویان کمیته امداد توزیع گوشت قرمز گرم توسط مددکاران در محل اقامت آنها انجام می گیرد.


وی اضافه کرد: خوشبختانه استقبال نیکوکاران و خیرین از کمک های مرتبط  در روز قربان بسیار خوب است و امیدواریم این حرکت در سال های آینده نیز افزایش یابد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها