رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای برنامه توان افزایی شهرستان های غرب استان درجمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب

کد خبر: 305031
|
13:57 - 1398/05/23
نسخه چاپی
اجرای برنامه توان افزایی شهرستان های غرب استان درجمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب از اجرای برنامه توان افزایی جمعیت هلال احمر شهرستان های غرب استان دراسلام آبادغرب خبر داد.


غلامرضا اسدی رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب درگفتگو با اسلام آباد خبر،  گفت: روز گذشته برنامه توان افزایی نجاتگران برادر با حضور شعبه های اسلام آباد غرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب، قصر شیرین و دالاهو به میزبانی جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب برگزار گردید.

 

وی  در ارتباط با اجرای این برنامه ها بیان داشت: که توان جسمانی و مهارت کافی از اصول لاینفک امداد و نجات می باشد و این موضوع می طلبد که تمام پرسنل و داوطلبان همیشه از توان بالایی برخورددار باشند.


رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب اظهار کرد: این برنامه با حمایت آقای مهندس شفیعی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و توان و کوشش همکاران تلاشگر برگزار گردید و حضور بیش از یکصد نفر در این برنامه نشان از آمادگی ما در مقابل هرگونه حوادث احتمالی می باشد.

 

وی افزود:  رئیس اداره عملیات و کارشناس امداد و نجات بعنوان ارزیابی برنامه حضور داشتند که با توجه به برنامه آموزشی و نظم در اجرا از تمام‌ لحاظ که جهت نجاتگران ارائه گردید رضایتمندی آنها اعلام گردید.


اسدی خاطرنشان کرد: که این برنامه به صورت چرخشی  و در بین این شعب ویژه خواهران و برادران در طول سال استمرار خواهد داشت تا به توان امدادی مورد نظر دست یابیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها