امام جمعه اسلام آبادغرب در جمع خبرنگاران شهرستان:

رسانه ها با انعکاس نقاط قوت شهرستان به جذب سرمایه گذار کمک کنند/ متضرر چند دستگی ها مردم هستند که باید از آن دوری کنید

کد خبر: 305037
|
13:55 - 1398/05/24
نسخه چاپی
رسانه ها با انعکاس نقاط قوت شهرستان به جذب سرمایه گذار کمک کنند/ متضرر چند دستگی ها مردم هستند که باید از آن دوری کنید
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام آبادغرب در جمع خبرنگاران شهرستان گفت: رسانه ها با انعکاس نقاط قوت شهرستان به جذب سرمایه گذار کمک کنند، متضرر چند دستگی ها مردم هستند که باید از آن دوری کنید.

به گزارشاسلام آباد خبر، جمعی از خبرنگاران اسلام آبادغرب بمناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با حجت الاسلام مهری دیدار و گفتگو نمودند.

 


حجت الاسلام مهری در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهدای اهل قلم، اظهار داشت:  فضای مطالبه گری خوبی در شهرستان اسلام آبادغرب حاکم است و باید از این فضا به سود مردم استفاده کنیم.
 


وی با بیان اینکه؛ رسانه ها با انعکاس نقاط قوت شهرستان به جذب سرمایه گذار کمک کنند، بیان داشت:  ما نباید برای اصلاح مشکلات شهر داشته های خود را لگد مال کنیم، باید ظرفیت و داشته ها را بولد کرده و  به دنبال بیان نقاط ضعف مسئولین و مردم و با ارائه پیشنهاد در کنار هم باشیم.

 


 حجت الاسلام مهری عنوان کرد: در بعضی مواقع بیان ضعف ها توسط رسانه ها نه تنها خوب نیست بلکه باعث دفع سرمایه گذار به شهرستان میشود.

 


 امام جمعه اسلام آبادغرب  با توصیه به خبرنگاران گفت: برخی به دنبال به حاشیه بردن خبرنگاران هستند  و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و با این به حاشیه رفتن فقط خودشما و مردم شهر ضرر می کنند و اگر ما نخواهیم این را مدیریت کنیم دیگران ما را مدیریت می کنند.

 


 وی در پایان گفت : هرکدام از خبرنگاران یک جریان فکری و اعتقادی دارند و قطعا همه نباید مثل هم فکر کنید و این اشتباه است، و همه باید با وجود اختلاف نظرها و سلیقه ها حرمت شخص مقابل را حفظ کنند.

 

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه؛  انشقاق و گروه بندیها بسود هیچ کس نیست،  تصریح کرد: دفتر امام جمعه متلعق به همه مردم ،هرکسی به قانون اساسی ،امام و رهبری معتقد باشد، هست و این دفتر همیشه بروی مردم باز است .

 

وی با اشاره به اینکه جنگ دشمن با ملت ایران جنگ فرهنگی است ، گفت: ظرفیت و پناسیل اسلام آباد و رسانه های آنرا دست کم نگیرید و از انشقاق پرهیز نمایید، چون  انشقاق و گروه بندی ها بسود هیچ کس نیست ، متضرر چند دستگی ها مردم هستند که باید از آن دوری کنید .

 

گفتنی ست؛ در این دیدار برخی از اختلاف نظرها، مشکلات صنفی و انتقاداتی به عملکرد ضعیف برخی مدیران از سوی خبرنگاران بیان شد که مورد توجه امام جمعه شهرستان قرارگرفت که در این باب نیز تذکرات و موعظه هایی را در جایگاه نماینده ولی فقیه در شهر شهیدان مرصاد نسبت به اصحاب رسانه شهرستان بیان فرمودند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها