فرماندار اسلام آبادغرب:

تئاتر مرصاد افتخار بزرگی نصیب شهرستان کرده است

کد خبر: 305043
|
13:45 - 1398/05/27
نسخه چاپی
تئاتر مرصاد افتخار بزرگی نصیب شهرستان کرده است
اسلام آبادخبر: حیدری فرماندار اسلام آبادغرب گفت: تئاتر مرصاد افتخار بزرگی نصیب شهرستان کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، اعضای دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد طی دیداری از زحمات و حمایت فرماندار اسلام آبادغرب قدردانی و با اهداء تندیس از زحمات ایشان تقدیر کردند.


 
فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه گفت : بار اصلی جشنواره بر دوش هنرمندان تئاتر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب بود.


وی افزود : یکی از افتخارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، افتخار به توان و ظرفیت هنرمندان شهرستان است و یکی از شاخصه های شهرستان جشنواره تئاتر مرصاد است. و این جشنواره عزت و افتخار بالایی در کنار سایر مولفه ها نصیب شهرستان نموده است.

 

حیدری عنوان کرد: بستری شکل گرفته که باید بتوانیم از ظرفیت شکل گرفته در سال های آتی با شرایط خاص و سازوکارهای بهتر و رفع نواقص به شکل مناسب تری استفاده کنیم.


وی در ادامه افزود: بدون شک محور برنامه ریزی دوستان دبیرخانه بوده اما اینجانب تلاش می کنم برای پایداری ردیف مالی جشنواره تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتر این جشنواره را برگزار کنیم و شایسته می دانم از زحمات عزیزان تقدیر و تشکر کنم .


فرماندار اسلام آبادغرب بیان داشت: در اجرای برنامه ها باید آسیب شناسی لازم بعمل آوریم و با رفع نواقص برنامه بهتری برگزار کنیم.


وی همچنین افزود : با توجه به مشکلات زیرساختی ؛ اعتبار ویژه ای برای توسعه مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب ساخت پلاتو گذاشته ایم تا انشاء الله بتوانیم زیرساخت های لازم برای این جشنواره فراهم کنیم. 

در ادامه این جلسه عبدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب گرفت : تئاتر مرصاد نباید در این سطح متوقف شود و باید برای کیفیت بخشی به جشنواره تلاش بیشتری بکنیم.


وی افزود : ما در بحث زیرساخت ها مشکلات عدیده ای داریم و لازم است با برنامه ریزی طی چند سال آینده بخشی از این مشکلات را حل کنیم.


عبدی افزود: تئاتر مرصاد شایستگی آن را دارد تا سالن های  متعددی برای آن طراحی شود .


در این دیدار از طرف نادری دبیر یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد و خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب از زحمات فرماندار و مجموعه فرمانداری با اهداء تندیس جشنواره  تقدیر بعمل آمد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد