بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب:

روستاهای بخش مرکزی اسلام آبادغرب حضور فعالی در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب خواهند داشت

کد خبر: 305045
|
13:15 - 1398/05/28
نسخه چاپی
روستاهای بخش مرکزی اسلام آبادغرب حضور فعالی در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب خواهند داشت
بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب گفت: روستاهای بخش مرکزی اسلام آبادغرب حضور فعالی در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب خواهند داشت.

به گزارشاسلام آباد خبر، نصرت الله محمدی زاد بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب : از ظرفیت روستاهای بخش مرکزی برای حضور فعال در جشنواره کشوری روستاهای دوستدار کتاب استفاده خواهیم کرد.

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هوشنگ رزم دیده مدیرعامل موسسه صعود بنیاد سبز با نصرت الله محمدی زاد دیدار و در خصوص مسائل فرهنگی به ویژه روستاهای دوستدار کتاب بحث و تبادل نظر کردند.

 

در ابتدای این دیدار خسرو تمری به اهمیت کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه و نقش آن در توسعه مناطق مختلف کشور اشاره و بیان داشت : این طرح برای معرفی بیشتر ظرفیت ها و توانمندی های روستاها می تواند نقش مهمی ایفا کند و به رشد و توسعه روستاها کمک کند.

 

در ادامه این جلسه نصرت الله محمدی زاد بخشدار مرکزی شهرستان اسلام آبادغرب به توانمندی ها و ظرفیت های روستاهای حوزه مرکزی اشاره و بیان داشت : روستاهای بخش مرکزی شهرستان از ظرفیت و پتانسیل فرهنگی بالایی برخوردار هستند و می توان از این ظرفیت در بخش های مختلف استفاده کرد.

 

وی در ادامه افزود : این بخشداری آمادگی لازم برای برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی هنری را دارد و در حوزه روستاهای دوستدار کتاب نیز نقش آفرینی خواهد کرد.

 

در پایان این دیدار چند جلد کتاب توسط  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به بخشدار مرکزی اهداء شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد