روستای تاریخی کندهر اسلام آبادغرب در مسیر روستاهای دوستدار کتاب ایران

کد خبر: 305059
|
15:14 - 1398/05/31
نسخه چاپی
روستای تاریخی کندهر اسلام آبادغرب در مسیر روستاهای دوستدار کتاب ایران
روستای تاریخی کندهر از توابع بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب در مسیر روستاهای دوستدار کتاب ایران گام های اساسی برخواهد داشت‌.

به گزارشاسلام آباد خبر، در دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با دهیار روستای کندهر مطرح شد که: روستای تاریخی کند هر در مسیر روستاهای دوستدار کتاب ایران گام های اساسی برخواهد داشت‌.

 

محسن احمدیان دهیار روستای کندهر در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب به موضوع روستاهای دوستدار کتاب و حضور روستای کندهر در این رویداد مهم کشوری پرداخت.


خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اهمیت روستاهای دوستدار کتاب ایران گفت : این طرح می تواند به رشد و تعالی شهرستان و روستاهای مشارکت کننده منجر شود.


احمدیان دهیار روستای کندهر در این دیدار گفت : روستای کندهر یکی از روستاهای تاریخی شهرستان اسلام آبادغرب است از ظرفیت بالای فرهنگی ، تاریخی و جمعیتی بالایی برخوردار است.


وی افزود : تلاش می کنیم گام های اساسی در راستای روستاهای دوستدار کتاب ایران برداریم و از ظرفیت های فرهنگی و تاریخی روستا استفاده کنیم.


احمدیان گفت : طرح های ویژه ای برای حضور در روستا برای ترویج کتاب و کتابخوانی تهیه شده و تلاش می کنیم حضور بانشاط در این جشنواره داشته باشیم . 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد