به مناسبت آغاز هفته دولت صورت گرفت؛

غبار روبی مزار شهدا و دیدار با امام جمعه اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 305077
|
16:09 - 1398/06/02
نسخه چاپی
غبار روبی مزار شهدا و دیدار با امام جمعه اسلام آبادغرب+تصاویر
به مناسبت آغاز هفته دولت صورت غبار روبی مزار شهدا و دیدار با امام جمعه اسلام آبادغرب صورت گرفت.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت فرارسيدن ايام سالگرد شهادت شهيدان رجایی و باهنر و  هفته دولت، پیش از ظهر امروز جمعی از مدیران دولتی به همراه فرماندار شهرستان با حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب ديدار كردند.


حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام اباد غرب  ضمن تبریک هفته دولت از تلاش همه مسئولین دلسوز نظام  در خدمت به مردم تقدیر کرده و بر لزوم خدمت رسانی بی وقفه مسئولین به مردم تاکید کرد.

 

وی گفت: ما همه وظیفه داریم که از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری تبعیت کرده و در راستای جلب رضایت مردم با اتحاد و یکپارچگی حرکت نماییم چرا که خدمت به مردم و جلب رضایت آنها  بسیار مهم بوده و از اهداف اصلی تشکیل نظام جمهوری اسلامی می باشد


در ادامه مهندس حیدری فرماندار شهرستان نیز در این دیدار، ضمن تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گزارشی از عملکرد دولت در شهرستان اسلام آباد غرب و در خصوص پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت ارائه کرد.


به مناسبت هفته دولت و تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی ( ره) شهداء وانقلاب اسلامی مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان انجام شد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد