با حضور اعضای این شورا

چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد

کد خبر: 305100
|
15:31 - 1398/06/12
نسخه چاپی
چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد
چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور اعضای این شورا و ریاست حجت‌الاسلام مهری برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور اعضای این شورا و ریاست حجت‌الاسلام مهری برگزار شد.


  در این جلسه که با محوریت هماهنگی در خصوص اجتماع عظیم عزاداران حسینی اسلام آباد غرب  در هفتم محرم برگزار شد حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب به انجام هرچه دقیقتر وظایف توسط ادارات و هماهنگی تمامی نهادها در این مسیر تاکید داشت.

وی تصریح نمود: که در برگزاری این مراسم تمامی مدیران علی الخصوص مدیرانی که ادارات آنها در مسیر برگزاری این رویداد عظیم هستند باید حضور فعال داشته و ادارات خود را در اختیار مردم و ایستگاههای صلواتی جهت ارائه خدمات به مردم قرار دهند .


  رییس شورای فرهنگ عمومی اسلام آباد غرب اضافه کرد : نهادهایی همچون آتش‌نشانی و اورژانس باید به صورت فعال حضور داشته باشند و خدمات مناسب را به عزادارن ارائه نمایند

 

امام جمعه شهرستان متذکر شد: که امروز همه از آسیب‌های اجتماعی و کاستی‌های جامعه خبر داریم ، متاسفانه امروز یا درمان کم است و یا نسخه پیچی که درمان را بلد باشد پیدا نمی شود ، یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی ارتقاء فرهنگ مردم است ؛ امروزه شاهد این هستیم که در هر کوچه ای یک دسته عزاداری به وجود آمده است که باید با ارتقاء فرهنگ عمومی و نمایش روز هفتم محرم ، در کار فرهنگ‌سازی پیشرو باشیم و این فرهنگ را به استان و به تمام ایران نشان دهیم .

  وی در ادامه ابراز کرد که اگر از ظرفیت مردم استفاده نماییم قطعا وضعیت بهتری را شاهد خواهیم بود .

 

دکتر تمری دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز در این جلسه به بیان نکاتی درخصوص استفاده از اسامی بیگانه در نامگذاری و تابلوهای اصناف مختلف شهرستان پرداخت که مقرر شد در جلسه ای با حضور اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان، اتاق اصناف و اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان این مشکلات مورد بحث و رسیدگی قرار گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد