فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب:

می توانیم با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس، استکبار را به زانو در آوریم/اجرای بیش از60 برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس دراسلام آبادغرب

کد خبر: 305127
|
00:36 - 1398/06/30
نسخه چاپی
می توانیم با بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس، استکبار را به زانو در آوریم/اجرای بیش از60 برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس دراسلام آبادغرب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرای بیش از ۶۰عنوان برنامه برای آحاد مردم و بسیجیان در نقاط مختلف این شهرستان پیش بینی شده است.

سرهنگ پاسدار فرامرز باوند پور در گفتگو بااسلام آباد خبر، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و اظهار کرد: امنیت امروز کشور مدیون جانفشانی شهدا و رشادت ایثارگران در دوران دفاع مقدس است که در سخت ترین ایام امتحان خود را پس داده اند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با عقیده و مرام حسینی به فرمان ولایت لبیک گفته و با پوشیدن لباس رزم بعنوان اولین سربازان ولایت وارد میدان نبرد شدند و بدون هیچ چشم داشتی از نظام، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راستای دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام مبارزه کردند.

 

سرهنگ باوند پور با اشاره به اینکه بیش از ۶۰عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می شود، بیان کرد: امسال در هفته دفاع مقدس دو دسته برنامه توسط سپاه و بسیج برگزار می شود که سعی شده بیشترین حجم برنامه های بسیج در سطح روستا ها برای فراگیر شدن فضای دفاع مقدس اجرا شود و بالغ بر19 برنامه عمومی در سطح شهرستان طراحی شده که برای عموم مردم اجرا خواهد گردید.

 

وی افزود: مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس برگزاری یادواره شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نمایشگاه، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم صبحگاه دانش آموزی و نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس  است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب گفت: مسابقات ورزشی و بازی های بومی و محلی، نشست بصیرتی، برپایی ایستگاه صلواتی، میدان تیر، همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده های شهدا، همایش علمی کردن کشاورزی، شعر خوانی و خاطره گویی از دیگر برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی بر پایه ی تفکرات امام خمینی (ره) و برگرفته از نهضت و قیام امام حسین (ع) بوده است و همین امر سبب شد در دوران دفاع مقدس، دشمنان در مقابل عزم راسخ ملت ایران کاری از پیش نبرند، امروز هم می توانیم با بهره گیری از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و با حضور مردم، استکبار را به زانو در آوریم.

 

سرهنگ باوند پور عنوان کرد: جبهه های جنگ دفاع مقدس با تأسی از کربلا پر از شور و شعور حسینی و معرفت است و قرار گرفتن در این فضای معنوی برای نسل جوان ومسئولینی که در این عصر مسئولیت می گیرند لازم است تا درک کنند که امنیت ما اتفاقی نیست و برای هرصندلی مسئولیت خون چندین شهید ریخته شده است و برای صیانت از وجب به وجب مرزهای میهن اسلامی مان خون شهدا ریخته شده است و اکنون وظیفه مسئولین و دست اندرکاران کشور است که تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و خدمت به مردم را در سرلوحه کارشان قرار دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها