موضع گیری فرمانده سپاه اسلام آبادغرب درخصوص توهین یکی از سیاسیون بی بصیرت به روحانیت؛

این جایگاه بسی بزرگ است برای شما/ این هیکل فربه شما پای منبرهای روحانیت رشد و نمو پیدا کرده؛ چه اتفاقی برای شما افتاده که اینچنین شاگرد ناخلفی شده اید؟!

کد خبر: 305130
|
15:08 - 1398/06/31
نسخه چاپی
این جایگاه بسی بزرگ است برای شما/ این هیکل فربه شما پای منبرهای روحانیت رشد و نمو پیدا کرده؛ چه اتفاقی برای شما افتاده که اینچنین شاگرد ناخلفی شده اید؟!
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب درخصوص توهین یکی از سیاسیون بی بصیرت به روحانیت گفت: این هیکل فربه شما پای منبرهای روحانیت رشد و نمو پیدا کرده؛ چه اتفاقی برای شما افتاده که اینچنین شاگرد ناخلفی شده اید؟!

به گزارشاسلام آباد خبر،  در اولین روز از هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در جمع نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی در دیدار با امام جمعه شهرستان با گرامیداشت یادو خاطره شهدا به تبیین دستاوردهای دفاع مقدس پرداخت و گفت: عاملی که در 8 سال دفاع مقدس باعث عزت و اقتدار ما شد ولایت بود و در این 4 دهه نیز عزت کشور مرهون ولایت است و دشمن این را خوب فهمیده که تنها عاملی که رزمندگان اسلام حول محور آن جمع شده اند ولایت است، لذا باید هوشیار باشیم چون دشمن نوک پیکانش را به سمت ولایت گرفته است.

 

 

وی با اشاره به بحث تصویب طرح شفافیت آراء، اظهار کرد: در در مجلس چه غوغایی شده است، بعضی ها چه موضع گیری های نسنجیده ای کرده اند. از چه می ترسند؟! برخی از آقایان که خود را وکیل مردم می دانند از چه میترسند؟! از این می ترسند که مبادا مردم ذات آنا را بشناسند!

 

سرهنگ باوندپور گفت: طرح شفافیت آراء در مجلس مطرح شد، یک روحانی بصیر و آگاه بخاطر بخاطر روشنگری مردم یک مطلبی را عنوان کرد که بعضی از این سیاسیون بی بصیرت عنوان کردند که این مباحث مربوط به ملاهای پاکتی نیست.

 

وی افزود: مابه این افراد اعلام می کنیم که این هیکل فربه شما پای منبرهای روحانیت رشد و نمو پیدا کرده؛بی اخلاقی نکنید!  چه اتفاقی برای شما افتاده که اینچنین  شاگرد ناخلفی شده اید؟!

 

فرمانده سپاه شهر شهیدان مرصاد تصریح کرد: بعنوان سرباز ولایت اعلام می کنم که دوران مردم سواری سیاسیون بی بصیرت تمام شده است! با توهین به سخنان بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی ایران و با توهین به روحانیت کار را به جایی نخواهید برد. این جایگاه بسی بزرگ است برای شما.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، اخیرا اظهاراتی را علیه نمایندگان مجلس مطرح کرده و گفته بود«مردهایی که در مجلس هستند و نامرد نیستند، تا وقتی رأی‌ها شفاف نشده،در هر رأی‌گیری رأی خودشان را صریحاً اعلام کنند و الا دارند از این فرصتِ پنهان‌کاری سیاسیون سوءاستفاده میکنند. چرا با شفاف سازی رای تان در مجلس مخالفت می کنید؟ بگویید چه غلطی می‌کنید!»

فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در صفحه شخصی خود در پاسخ به پناهیان نوشت:

شخصا با مصاحبه های هر روزه ام، هیچ رای پنهانی نداشته ام اما باید به حال و روز مجلس ایران گریست که برخی منبرنشین های پاکتی اینگونه بی ادبانه به آن توهین می کنند. کاش خودشان جهت روشنگری ملت شفاف بگویند برای پراکندن این عربده های غیراخلاقی، پاکت چند میلیونی دریافت می کنند؟

 

 

برخی از کاربران فضای مجازی درتوییتر به اظهارات توهین آمیز فلاحت پیشه واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آن ها را می‌خوانید:

 

‌
‌
‌
‌
‌
‌
‌
‌
‌

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد