التماس رئیس سیا برای دیدار با سردار سلیمانی

کد خبر: 305158
|
16:19 - 1398/07/12
نسخه چاپی
التماس رئیس سیا برای دیدار با سردار سلیمانی
یک تحلیلگر لبنانی در شبکه المیادین لبنان فاش کرد «دیوید پتراوس» رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به امیر سابق قطر التماس کرده بود که زمینه دیدار او با سردار سلیمانی را فراهم کند.

به گزارشاسلام آباد خبر به نقل از،شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه المیادین لبنان در برنامه‌ای اختصاصی به موضوع شکست طرح ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پرداخت و نظر کارشناسان را جویا شد.

«انیس النقاش»، هماهنگ کننده شبکه تحقیقات و پژوهش‌های راهبردی «امان» در این خصوص گفتطرح ترور سردار سلیمانیدر حقیقت طرح مشترک اسرائیل و عربستان سعودی است.

این تحلیلگر لبنانی افزود سردار سلیمانی یکی از فرماندهان مهم محور مقاومت است که تلاش‌هایش در حمایت از گروه‌های مقاومت و در مبارزه با تروریسم بر کسی پوشیده نیست.

نقاش گفت سردار سلیمانی زمانی که داعش به عراق حمله و شهر‌های آن را اشغال کرد، برای مقابله با تروریسم لحظه‌ای درنگ نکرد و اولین کسی بود که خود را به عراق رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ وی در ادامه به التماس‌های «دیوید پتراوس»، رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده آمریکا (سیا) برای دیدار با قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت که این مقام آمریکایی از «حمد بن خلیفه»، امیر سابق قطر خواسته بود که زمینه دیدار رسمی بین او و سردار سلیمانی را فراهم کند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد