مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

پیش بینی برداشت 275تن آفتابگردان از مزارع اسلام آبادغرب/ بررسی نحوه عیارگیری چغندر قند تحویلی کشاورزان شهرستان

کد خبر: 305163
|
09:51 - 1398/07/14
نسخه چاپی
پیش بینی برداشت 275تن آفتابگردان از مزارع اسلام آبادغرب/ بررسی نحوه عیارگیری چغندر قند تحویلی کشاورزان شهرستان
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: پیش بینی می شود 275تن آفتابگردان از مزارع اسلام آبادغرب برداشت شود.



 مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  در گفتگو بااسلام آباد خبر، گفت: در سال جاری ۱۱۰ هکتار از مزارع شهرستان به کشت آفتابگردان اختصاص یافته است  که برداشت محصول از اول مهرماه آغاز شده است.

 

وی  با بیان اینکه؛ تا کنون ۱۵۰ تن محصول تحویل مرکز خرید گردیده است، افزود: پیش بینی میشود به طور متوسط از هر هکتار ۲.۵ تن آفتابگردان از مزارع زیر کشت شهرستان برداشت شود 
 

گفتنی ست؛ در راستای پیگیری مشکلات کشاورزان چغندرکار منطقه، مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در جلسه ای با مهندس بیوس رئیس کارخانه قند شهرستان دیدار و از خط تولید و مراحل تولید قند، شکر در این کارخانه بازدید نمود، و در ادامه در خصوص نحوه خرید و مراحل آن بحث  و تبادل نظر صورت گرفت .


در این دیدار مهندس کریمی ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین کارخانه‌ای در سطح شهرستان افزود: در حال حاضر این کارخانه با  ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰۰تن یکی از کارخانه‌های توانمند استان محسوب می‌شود. 


در این جلسه مقرر شد کارشناسان جهاد کشاورزی بعنوان نماینده جهاد کشاورزی ضمن حضور مستمر در محل خرید در خصوص پیگیری سوالات و شکایات کشاورزان جوابگو و اقدام لازم را بعمل آورند، همچنین مقرر گردید از سوی کارخانه قند به منظور اطلاع رسانی و شفاف سازی اطلاعات و وضعیت  چغندر تحویلی کشاورزان، در همان روز تحویل از طریق پیامک به آنها ارسال گردد.


در پایان نحوه عیار گیری و افت زنی چغندر قند تحویلی مورد بررسی قرار گرفت و کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از قسمت های محتلف کارخانه قند اسلام آبادغرب دید کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد