‍ همزمان با روز ملی روستاها و عشایر صورت گرفت؛

افتتاح باشگاههای کتابخوانی روستای باقرآباد علیا اسلام آبادغرب

کد خبر: 305164
|
16:19 - 1398/07/15
نسخه چاپی
 افتتاح باشگاههای کتابخوانی روستای باقرآباد علیا اسلام آبادغرب
‍ همزمان با روز ملی روستاها و عشایر، باشگاههای کتابخوانی روستای باقرآباد علیا اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، امروز دوشنبه 15 مهر ماه روز ملی روستاها و عشایر با حضور مسئولین شهرستان باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان روستای باقر آباد علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان اسلام آبادغرب افتتاح شد. 


نورمحمدی دهیار  روستای باقر آباد علیا  ضمن خیرمقدم گویی به مردم و مسئولین گفت: امیدوارم با فرهنگ کتاب و کتابخوانی این روستا بتواند در سطح ملی خود را مطرح کند. 


وی افزود : دوست داریم با کتاب روستای باقرآباد علیا چهره ملی پیدا کند و آینده ای روشن برای روستا رقم بزنیم و قطعا اینگونه خواهد شد. 


در ادامه محمدی زاد بخشدار مرکزی اسلام‌آباد غرب گفت: روستای باقرآباد علیا ظرفیت فرهنگی بالایی دارد و تا کنون چندین برنامه هنری در سطح روستا به شایستگی برگزار شده است. 


وی افزود : اگر امروز روستای باقرآباد علیا در حوزه روستاهای دوستدار کتاب گام برداشته و به ثبت باشگاههای کتابخوانی اقدام کرده بیانگر این ظرفیت ها در سطح روستا است و بخشداری مرکزی حمایت جدی از فعالیت های روستا خواهد داشت. 


جمال الدین برجی رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب نیز در این مراسم گفت : فعالیت های کتابخوانی به رشد و پویایی روستا کمک خواهدکرد و اینکه این روستا در مسیر کتابخوانی گام برداشته جای خوشحالی دارد. 


وی افزود: وجود مدرسه نوساز بیانگر عدالت آموزشی نظام جمهوری اسلامی ایران است و امیدوارم شاهد رشد علمی این روستا باشیم. 


در ادامه مراسم خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره طرح روستای دوستدار کتاب و باشگاههای کتابخوانی گفت : این طرح ها در راستای عدالت فرهنگی در حال انجام است و فرصت مناسبی برای معرفی روستاها فراهم شده است. 


وی افزود: بدون شک افتتاح باشگاههای کتابخوانی در سطح این روستا گام ارزشمندی جهت گیری روستای دوستدار کتاب خواهد بود و این روستا در مسیر رشد و بالندگی قرار خواهد گرفت. 


وی افزود : در مسیر رشد و پیشرفت  این روستا یک گام از روستاهای دیگر جلوتر است، چرا که راه درستی را انتخاب کرده اند که محور آن دانایی و دانش است. 


در پایان این مراسم  از فعالان فرهنگی هنری روستا تقدیر بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد