فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اجرای 106 پروژه با اعتبار 255 ميليارد ريال در اسلام آبادغرب

کد خبر: 305201
|
10:55 - 1398/07/25
نسخه چاپی
اجرای  106 پروژه با اعتبار 255 ميليارد ريال در اسلام آبادغرب
فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه پيگيري پروژه هاي عمراني شهرستان گفت: اجرای 106 پروژه با اعتبار 255 ميليارد ريال با پيشرفت فيزيکی 50 درصدی در اسلام آبادغرب درحال اجراست .

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز جلسه پيگيري پروژه هاي عمراني اسلام آبادغرب با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان در فرماندری این شهر برگزار شد.


  فرماندار اسلام اباد غرب در این جلسه گفت: 106 پروژه عمراني با اعتبار 255 ميليارد ريال از محل اعتبارات ستاد مديريت بحران در اسلام آباد غرب در حال اجراست.

 

وی افزود: پيشرفت فيزیکی این پروژه ها 50 درصد است كه از مهمترين آنها مي توان به بازسازي و تعميرات بيمارستان قديم ،بهسازي و آسفالت معابر و تكميل زندان مركزي اشاره كرد.

 

حیدری عنوان كرد: از محل اعتبارات عمراني در سال 97 تعداد 219 پروژه  عمراني در بخش هاي مختلف با اعتباري بالغ بر 835 ميليارد ريال در شهرستان  اغاز شد كه در حال حاضر اين تعداد پروژه از پيشرفت فيزي بيش از 60 درصد برخوردار است و از مهمترين آنها مي توان به احداث سالن ورزشي شهر حميل ،احداث پايگاه جامع سلامت شهري، بازسازي تاسيسات شركت توزيع برق و خريد ماشين آلات مورد نياز آموزشكده فني مهندسي و ... اشاره كرد.

 

در اين جلسه وضعيت تمامي پروژه هاي مورد اشاره مورد بررسي قرار گرفت و اعضا جلسه راهكارهاي لازم براي تسريع در اجراي پروژه ها را مطرح كردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها