مهدی امینی خواه در گفتگو با دانا:

هنرمند با هنری که دارد می تواند زبان مردم باشد/ مطالبه‌گری باید بدون توهین و در چارچوب قوانین باشد

کد خبر: 305212
|
15:56 - 1398/07/27
نسخه چاپی
هنرمند با هنری که دارد می تواند زبان مردم باشد/ مطالبه‌گری باید بدون توهین و در چارچوب قوانین باشد
مهدی امینی خواه بازیگر گفت: هنرمند با هنری که دارد و اجرای آن در راستای جامعه و لایه های اجتماعی می تواند اثری از خود به جا بگذارد که بتواند در پیرامون شرایط روز آن جامعه صحبت کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص نقش هنرمندان در مطالبه گری های اجتماعی و رساندن حرف مردم به گوش مسئولین در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: هنرمند با هنری که دارد و اجرای آن در راستای جامعه و لایه های اجتماعی می تواند اثری از خود به جا بگذارد که بتواند در پیرامون شرایط روز آن جامعه صحبت کند.

وی افزود: شرایط جامعه می تواند شادی، غم و یا هر چیز دیگری باشد، به همین خاطر قطعا یک هنرمند در هر رشته هنری که فعالیت داشته باشد می تواند اتفاقات و معضلات روز جامعه را لایه برداری و بازگو کند تا آن را به گوش مسئولان برساند و تاثیرگذار نیز باشد.

این بازیگر کشورمان اظهار داشت: این که هنرمند برای این مطالبه گری ها هزینه بدهد و مورد غضب برخی از مسئولان قرار بگیرد یک مسئله شخصی است و به خودش مربوط است، یک نفر ممکن است این مسائل را بپذیرد و یک نفر دیگر نپذیرد.

وی اذعان داشت: هنرمند یک ارتباط مستقیم با افراد مختلف جامعه دارد، یعنی از خود جامعه بلند شده و در هر شرایط و موقعیتی مانند شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با مردم ارتباط مستقیمی دارد و می تواند زبان گویای جامعه باشد.

مهدی امینی خواه در پایان گفت: قطعا هنرمندان ما نسبت به مسائل روز جامعه بی تفاوت نیستند و هر حرفی که از دل مردم بربیاید را در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی و بدون بی احترامی و توهین به گوش مسئولین می رسانند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد