فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهدای انتظامی اسلام آبادغرب:

عمل به وصایای شهدا یک اصل مهم و ضروری در ماندگاری و حرکت رو به جلوی انقلاب می باشد

کد خبر: 305220
|
13:58 - 1398/08/02
نسخه چاپی
عمل به وصایای شهدا یک اصل مهم و ضروری در ماندگاری و حرکت رو به جلوی انقلاب می باشد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهدای انتظامی در اسلام آبادغرب گفت: عمل به وصایای شهدا به عنوان یک اصل مهم و ضروری در ماندگاری و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی می باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، امروز سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تنی چند از خانواده شهدای نیروی انتظامی در شهرستان اسلام آبادغرب دیدار و سرکشی بعمل آورد.

 



سردار جاویدان در این دیدار با بیان اینکه شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند، اظهار کرد: حرکت در مسیر اهداف شهدا بهترین پاسخ به ایثار و از جان گذشتگی ایشان است.

 

 

وی افزود:  امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون شهداست و"صبر،ایثار و فداکاری" خانواده این شهیدان مایه افتخار ملت ایران است.

 


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: شهدای ناجا باگذشتن از جان خود امنیت و آرامش را در جامعه برقرار کردند و باید تا قیامت در مقابل عظمت آنها سر تعظیم فرود آوریم.

 


سردار جاویدان گفت: عمل به وصایای شهدا به عنوان یک اصل مهم و ضروری در ماندگاری و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی می باشد و در کنار زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا ،باید به آنچه آنها می خواستند و می خواهند،عمل کنیم.

 


 در پایان این دیدارها فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در معیت سرهنگ سلیمی فرمانده انتظامی شهرستان از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد