با حضور حجت‌الاسلام حسین دهنوی؛

همایش سبک زندگی قرآنی در اسلام آبادغرب برگزار شد+ تصاویر

کد خبر: 305237
|
16:38 - 1398/08/11
نسخه چاپی
همایش سبک زندگی قرآنی در اسلام آبادغرب برگزار شد+ تصاویر
با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسین دهنوی همایش سبک زندگی اسلامی-قرآنی در محل سینما فرهنگیان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  همزمان با دهه وقف و ایام ربیع الاول  در راستای  ارتقای سطح دانش و مهارت های زندگی خانواده  پیش از ظهر امروز همایش  سبک زندگی اسلامی-قرآنی  در محل سینما فرهنگیان اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسین دهنوی  در این همایش گفت:دین اسلام برای بخش های مختلف زندگی و چهاردیواری خانه ما برنامه دارد، برای تک‌تک مهارت‌های زناشویی که کارشناسان غربی‌ و آمریکایی مطرح می‌کنند، روایت های فراوانی داریم که باید اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.

 

وی افزود: دین اسلام برای تمام زوایای زندگی بشر حرف و برنامه دارد که با عمل به آنها می توانیم از بن بست های زندگی ما خارج شویم.

 

این مشاور خانواده بیان داشت: امروزه متاسفانه برخی مشاوران تحصیل کرده کشورهای غربی بر اساس مبانی غربی دستورالعمل های لازم را به خانواده ها ارائه می دهند نه مبانی دین اسلام، که در اکثر موارد بجای اینکه نتیجه مثبت بگیریم، نتیجه منفی حاصل می شود.

 

وی تصریح کرد: اگر بر اساس برنامه های دین اسلام زندگی خود را مدیریت کنیم مشکلات زندگی ما برطرف می شود.

 

حجت الاسلام دهنوی در این همایش دو ساعته با اختصاص بخشی از برنامه به پرسش و پاسخ، به سوالات برخی از حضار که اکثرا" از بانوان عزیز شهرستان بودند پاسخ گفت.

 

وی در بخش های دیگیر از این برنامه به ارائه مطالب و تشریح مباحثی نظیر؛ راهکارهای پیشگیری ازطلاق و اعتیاد و مهارت های لازم در زندگی زناشویی به ویژه برای بانوان پرداخت.

این کارشناس خانواده به مردان و زنان توصیه کرد: با الگو برداری از زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) چشم و هم چشمی ها، توقعات زیادی و زیاده خواهی ها را از بین ببرید و  گذشت و رفتارهای قشنگ را در خود نهادینه کنید.

دهنوی در پایان شماره تلفن 02532703219 مرکز مشاوره قم را اعلام کرد و گفت هر روز دو ساعت قبل از اذان ظهر و دوساعت بعد از اذان عشاء پاسخگوی سوالات زنان و مردان هستم تا گره ای از مشکلات خانوادگی انها گشوده شود 

 

 

 

.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد