رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

جمع آوری ۳ میلیارد تومان صدقه و زکات در شش‌ماهه نخست امسال در اسلام آبادغرب

کد خبر: 305240
|
17:20 - 1398/08/14
نسخه چاپی
جمع آوری ۳ میلیارد تومان  صدقه و زکات در شش‌ماهه نخست امسال در اسلام آبادغرب
رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب جمع آوری ۳ میلیارد تومان صدقه و زکات در شش‌ماهه نخست امسال در اسلام آبادغرب خبر داد.

محمد بیگزاده در گفتگو بااسلام آباد خبر، گفت: خیران اسلام آباد غربی در شش‌ماهه نخست سال جاری، سه میلیارد صدقه و زکات  پرداخت کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش‌یافته است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب  افزود: افزایش مشارکت‌های مردمی در پرداخت صدقه و طرح‌های مختلف، ناشی از اعتماد مردم به کمیته امداد و عملکرد این نهاد در رسیدگی به محرومان است.


وی گفت:درآمد حاصل از صدقات و زکات  جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز خانوارهای تحت حمایت در سرفصل‌های مختلفی همچون اشتغال، تأمین جهیزیه، ازدواج، ساخت و بهسازی مسکن، درمان و تحصیل دانش آموزان و دانشجویان هزینه می شود.

 

محمد بیگزاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در قالب یک اردوی زیارتی و آموزشی، ۴۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد در جلسه توجیهی و آموزشی در محل نماز خانه اداره جهت اعزام به اردو  پنج روزه زیارتی آموزشی قم و جمکران شرکت کردند  تا طی دوران اقامت در دومین شهر زیارتی کشور از برنامه های آموزشی و  فرهنگی بهره مند شوند.

وی افزود: درپایان جلسه بسته های بهداشتی به ارزش ۸میلیون ریال در بین مددجویان اعزامی  توزیع شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد