با حضور اعضای این شورا

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد

کد خبر: 305249
|
16:55 - 1398/08/19
نسخه چاپی
پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد
پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور اعضای این شورا و ریاست حجت‌الاسلام مهری برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور اعضای این شورا و ریاست حجت‌الاسلام مهری برگزار شد.

 

  در این جلسه که با محوریت هماهنگی برنامه های هفته وحدت دراسلام آباد غرب برگزار شد حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: وقتی امام راحل و عظیم الشأن این هفته را هفته وحدت نامیدند خیلی ها نمی دانستند چه خیرات و برکاتی دارد، بعدها که بین اقوام منطقه آتش فتنه شعله ور شده اینجاست که پی می بریم و ای کاش در طول 40 سال گذشته آنقدری که در بحث وحدت شیعه و سنی کار کردیم در بحث وحدت بین خودمان کار می کردیم که حداقل به این نتیجه می رسیدیم که رأس هرم ولایت فقیه امام و پیشواست و همه ما باید زیر این پرچم و بیرق باید کمک کنیم همه سلیقه و تفکرات در کشور در سرنوشت کشور مشارکت کنند و اتحاد بین جامعه افزایش یابد

 

وی با بیان اینکه؛ ما به این مناسبت های وحدت ساز حتما" نیاز داریم، افزود: و حتی اگر به بهانه یک جشن در کنار هم جمع شویم خیرات و برکات خاصی دارد و اینها نباید دست کم گرفته شود و به قول شهیدمطهری حتی اگر دورهم یک چایی بخوریم برکت دارد و شیطان از جمع ما رانده می شود و این دور هم نشستن ها باعث می شود فکر ها و اندیشه ها روی هم ریخته شود و خروجی آن مثبت باشد.

 

امام جمعه شهرستان گفت: در خیلی از مناسبت ها ادارات بودجه ندارند اماباید مدیریت کنیم و همه مضیقه هارا می دانیم، وقتی رهبری می فرمایند جنگ اقتصادی، و فرمانده جبهه اقتصادی معین می کنند یعنی ما در جنگ هستیم اما نباید بذر ناامیدی دربین مردم بکاریم و وظیفه داریم مردم را امیدوار کنیم.

 

وی با اشاره به نقشه دشمنان برای نا امن سازی همسایه های کشور و دوقطبی سازی در داخل کشور گفت: ما باید با حضور در بین مردم همین اجتماعات را تقویت کنیم و زمینه های وحدت و برادری را فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام مهری عنوان کرد: مدیران باید هوشیار باشند که برخی بدنبال سوءاستفاده و اختلاف افکنی در آستانه انتخابات هستند، به هر حال باید هوشیار بود چون قومیت، قبایل و جریان های مختلف سیاسی در این شهر هستند و امروز وظیفه شورای اداری حفظ اتحاد است ضمن اینکه دیدگاه ها و سلیقه ها محفوظ و محترم است اما آنچه که برای ما مهم است قانون، قانونمندی، حفظ اتحاد مردم و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی اسلام آباد غرب بر استفاده از ظرفیت نمازجمعه برای معرفی معرفی دستاوردهای ادارات و برگزاری میز خدمت جهت افزایش ارتباط و تعامل با مردم تأکید نمود.

 

حجت الاسلام مهری در این جلسه از اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری در بحث جدول گذاری، فضای سبز، آسفالت کوچه ها و معابر تقدیر و تشکر نمود.

 

در ادامه سیروس عبدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب ضمن تبریک هفته وحدت گفت: بشریت به پیامبر خیلی بدهکار است و کل خلقت با پیامبر معنا شده و تکامل پیدا کرده است.

وی ضمن تقدیر از مواضع امام جمعه شهرستان بر اقدامات وحدت افزا توسط مدیران  و دوری از موارد حساسیت برانگیز و تنش زا تأکید نمود.

 

دکتر تمری دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان نیز در این جلسه به بیان نکاتی درخصوص برنامه ریزی جهت جشن های ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) تحت عنوان جشن های مهربانی در هفته وحدت پرداخت.

 

دیگر مدیران شهرستان در این جلسه با بیان نکته نظرات خود پیشنهاداتی درخصوص اصلاح و ساعت حضور در باغ رضوان در روز های پنج شنبه، ساماندهی مداحان و مجریان مراسمات ختم در باغ رضوان شهر داشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد