امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

در جنگ اقتصادی توان غلبه بر دشمن وجود دارد/ اعتراض حق مردم است اما تخریب کار اشرار است

کد خبر: 305272
|
16:21 - 1398/08/29
نسخه چاپی
در جنگ اقتصادی توان غلبه بر دشمن وجود دارد/ اعتراض حق مردم است اما تخریب کار اشرار است
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: اینک و در فضایِ جنگ اقتصادی نیز توان غلبه بر دشمن و ناکام گذاشتن او در پیشبرد اهداف استعماری و زیاده‌خواهانه‌اش کاملا وجود دارد به شرط آنکه مردم و مسئولان، بصیرت و موقع‌شناسی را با کار و فعالیت جهادی و مدبرانه توأم کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای برگزاری راهپیمائی در محکومیت شرارت ها و کینه ورزی های اخیر که سبب جانباختن جمعی از عزیزان و تخریب اموال و امکانات عمومی و شاد شدن دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، برگزار گردید.
 

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب در جمع مسئولان شهرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی ملت توانسته همواره و در مقاطع مختلف بر چالش‌ها و دشمنی‌ها و مشکلاتِ سیاسی و فرهنگی و تبلیغاتی و... غلبه کند.

 

وی افزود: اینک و در فضایِ جنگ اقتصادی نیز توان غلبه بر دشمن و ناکام گذاشتن او در پیشبرد اهداف استعماری و زیاده‌خواهانه‌اش کاملا وجود دارد به شرط آنکه مردم و مسئولان، بصیرت و موقع‌شناسی را با کار و فعالیت جهادی و مدبرانه توأم کنند.

 

 

همچنین امام جمعه اسلام آباد غرب در جمع روحانیون، اساتید و طلاب شهرستان بیان داشت: آتش زدن بانک ها و امکانات عمومی کار مردم نیست، کار اشرار است؛ این تخریب ها و ضربه ها، نه تنها هیچ مشکلی را درست نمیکند بلکه مشکلات را بیشتر میکند ، ناامنی را هم اضافه میکند. وظیفه همه ما روشنگریست. باید به مردم بگوئیم چه کسانی از این خرابکارها خشنود می شوند. البته اعتراض حق مردم است اما تخریب کار اشرار است.

 

وی عنوان کرد: اگر جنگ اقتصادی را میدان اصلی مبارزه با دشمن و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را نیز راهکار پیروزی در این جنگ بدانیم، باید «رونق تولید ملی» را مسئله و اولویت اصلیِ پیشرفت اقتصاد ایران و راه‌حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم محسوب کنیم. مسئله‌ای که عملیاتی شدن آن مستلزم رفع موانع و عیوب است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها