فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب:

سپاه و بسیج با هوشیاری فتنه ها و نقشه های دشمنان را نقش برآب می کنند/اجرای بیش از60 عنوان برنامه گرامیداشت هفته بسیج دراسلام آبادغرب

کد خبر: 305273
|
21:15 - 1398/08/29
نسخه چاپی
سپاه و بسیج با هوشیاری فتنه ها و نقشه های دشمنان را نقش برآب می کنند/اجرای بیش از60 عنوان برنامه گرامیداشت هفته بسیج دراسلام آبادغرب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب گفت: به مناسبت هفته بسیج اجرای بیش از ۶۰عنوان برنامه برای آحاد مردم و بسیجیان در نقاط مختلف این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ پاسدار فرامرز باوند پور در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک هفته بسیج وگرامیداشت یاد و خاطره شهدا،  با اشاره به فرمان 8 ماده ای رهبر معظم انقلاب خطاب به پاسداران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر فرماندهان سپاه کشور فرمودند؛ من از سپاه 100درصد راضی هستم اما قانع نیستم، این یعنی اینکه ما باید بیش از پیش تلاش کنیم تا رضایت مقام عظمای ولایت را کسب نمائیم.

 

وی همچنین به دیگر فرامین مورد نظر رهبری من جمله بحث جوان سازی و کادرسازی در سپاه ، نقش آفرینی در حوادث بزرگ در زمینه های مختلف سیاسی، امنیتی، فرهنگی، علمی و ...، تقویت جبهه مقاومت، هوشیاری و ارزیابی واقع بینانه از دشمن، همکاری با دستگاه های مختلف نظام ، جهادی کار کردن ، بالا بردن معنویت و مردمی بودن سپاه اشاره نمود و گفت: اگر مردم نباشند سپاهی وجود ندارد و سپاه از دل همین مردم تشکیل شده است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: سپاه و بسیج مردمی در دوران دفاع مقدس و در مواقع به خطر افتادن نظام و در زمان فتنه ها، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راستای دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام  وارد میدان مبارزه می شوند و با هوشیاری و بصیرت، فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب می کنند.

 

سرهنگ باوند پور بیان داشت: بیش از ۶۰عنوان برنامه با شعار محوری (40 سال خدمت، جهاد و شهادت) در هفته بسیج در سطح شهر و روستاهای شهرستان برای عموم مردم اجرا خواهد گردید.

 

وی افزود: مهمترین برنامه های هفته بسیج دیدار با امام جمعه شهرستان،غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و برگزاری یادواره شهدا است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب گفت: مسابقات ورزشی و بازی های بومی و محلی، نشست بصیرتی، برپایی ایستگاه صلواتی، میدان تیر، همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده های شهدا، همایش علمی کردن کشاورزی، شعر خوانی و خاطره گویی از دیگر برنامه هایی است که در هفته بسیج اجرا می شود.

 

سرهنگ باوند پور با دعوت از کلیه آحاد و اقشار مختلف جهت همایش بزرگ سالروز تشکیل بسیج، عنوان کرد: بسیجیان شهرستان در روز پنجم آذر با شعار محوری 40 سال خدمت، جهاد و شهادت، دور هم جمع خواهیم شد و با دیگر با آرمان های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق می نمائیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها