فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

استکبار، مردم را به عنوان یکی از پایه‌های اصلی و کلیدی انقلاب نشانه گرفته/ دولتمردان برنامه‌هایی برای رفع مشکلات اقتصادی ملتی که با همه وجود پای نظام ایستاده اند برنامه ریزی کنند

کد خبر: 305278
|
17:45 - 1398/09/01
نسخه چاپی
استکبار، مردم را به عنوان یکی از پایه‌های اصلی و کلیدی انقلاب نشانه گرفته/ دولتمردان برنامه‌هایی برای رفع مشکلات اقتصادی ملتی که با همه وجود پای نظام ایستاده اند برنامه ریزی کنند
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: استکبار امروز مردم و امت اسلامی را به عنوان یکی از پایه‌های اصلی و کلیدی انقلاب اسلامی نشانه گرفته است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ پاسدار فرامرز باوندپور در سخنرانی پیش از خطبه ها ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به شعار امسال هفته بسیج ، بسیج چهل سال خدمت ، جهاد و شهادت ، اظهار کرد: در طول این چهل سالی که گذشت بسیج برای دوستان افتخار آفرین و مایه امید و دلگرمی و برای دشمنان هراس انگیز بوده است . در طول این چهل سال خدماتی که بسیج در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی ، سیاسی ، امنیتی به نظام جمهوری اسلامی کرده است در تاریخ زرین این نظام ثبت و ضبط شده است .خدماتی که بسیج در طول این چهل سال برای ایجاد امنیت پایدار نموده است ، خدماتی که بسیج در حوادث غیرمترقبه سیل و زلزله به مردم داشته است هیچوقت از اذهان ملت ما پاک  نخواهد شد .

 

وی افزود: بسیج در مقاطع مختلف در طول این چهل سال پرچمدار جهاد و شهادت بوده است . از ساخت و ساز منازل مستضعفین و اقشار کم درآمد تا دفاع از حرمین شریفین در هزاران کیلومتر آن طرف مرزهای ما در کارنامه درخشان بسیج ثبت و ضبط شده است. امروز کارنامه درخشان بسیج باعث شده است که به عنوان الگویی در کشورهای مسلمان از آن برای پیشرفت و استحکام انقلابها استفاده بشود.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: امروز تفکر بسیجی در این نظام باعث شده است که به قله‌ی عزت و اقتدار برسیم، اما یکی از سناریوهای اصلی دشمن به زیر کشیدن خودباوری و عزت مسئولین نظام و مردم است، مادامی که ما به قله عزت ایستاده ایم و به دشمن دید و تیر داریم دشمن دست از توطئه و تهدید برنمی‌دارد که باید هوشیار باشیم.

 

وی افزود: برای اینکه انقلاب را تحکیم ببخشیم باید دشمن را خوب بشناسیم تا بتوانیم متناسب با تهدیدات پیرامونی به حرکت در بیاییم ما باید به وعده الهی و به انقلاب و اهداف انقلاب ایمان داشته باشیم اگر به وعده‌های الهی اعتقاد داشته باشیم فشارهای دشمن که یکی از سناریوهای اوست بر روحیه انقلابی ما تاثیر نمی‌گذارد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب بیان داشت: اتاق فکر نظام استکبار در رأس آمریکای جنایت کار به این نتیجه رسیده است که با ایرانیان یا باید جنگ بزرگ رخ دهد یا با آنها معامله بزرگ بکنید ‌. تجربه ۸ سال دفاع مقدس آنها را از جنگ بزرگ منصرف کرده است ، اما آنها دنبال معامله بزرگ هستند و معتقدند که اگر ایرانیان در موجودیت احساس خطر بکنند پس تن به معامله بزرگ میدهند ، برای تحقق این امر روی مردم سرمایه‌گذاری کرده اند و تلاش میکنند که مردم را به صحنه بیاورند ، فلذا از حوزه اقتصادی که به دلیل سوء مدیریت،  مردم آسیب‌پذیر هستند وارد شده اند و تلاش دارند که مردم را با ایده خود همراه سازند باید هوشیار باشیم .

 

وی عنوان کرد: دشمنان از این جنگ همه جانبه و جنگ روانی که بر علیه مردم ما راه انداخته اند چندتا هدف دارند :

۱. ایجاد تردید و نا امیدی در مردم ( اصول انقلاب )

۲. خسته و پشیمان کردن مردم ( از این چهل سال )

۳. ایجاد تفاوتی در مردم نسبت به انقلاب و اهداف آن

۴. تنبیه و مجازات مردم

۵. درگیر کردن مردم به امور معیشتی

۶. غافلگیر کردن مردم از راه و خط امام ( ره ) و مبارزه با استکبار

۷. ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم و حاکمیت

۸. مهار قدرت نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی

۹. معرفی اپوزیسیون و دشمنان سلطه‌گر به عنوان ناجیان ملت ایران

 

سرهنگ باوندپور تصریح کرد: استکبار امروز مردم و امت اسلامی را به عنوان یکی از پایه‌های اصلی و کلیدی انقلاب اسلامی نشانه گرفته است ، باید هوشیار باشیم و دستهای خبیث آمریکای جنایتکار و شرکای منطقه‌ایش را بشناسیم تا بتوانیم از این پیچ هم عبور کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:  برخورد قضایی و جهادی دستگاه قضا با مفسدان قضایی یکی از مطالبات به حق مردم است ، و این برخوردهای جهادی امروز روح امید را به جامعه تزریق می‌کند و ما سپاه و بسیج همانطوری که در دفاع از کیان نظام و انقلاب و تمامیت ارضی این کشور و عزت و شرف و ناموس این ملت حتی هزاران کیلومتر آن طرف مرزهای زمینی سینه‌هایمان سپر این ملت بزرگ و غیور کرده‌ایم در مبارزه با مفاسد اقتصادی چون خواست این ملت است پشتیبان قوه قضاییه هستیم و سینه‌هایمان سپر دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال است ، و اگر لازم باشد مفسدان اقتصادی و آنهایی که به اموال بیت‌المال دست درازی کرده ‌اند در هر کجایی این گیتی پهناور باشند مثل امثال رسول دانیال زاده‌ها را برمیگردانیم تا قوه قضاییه آنها و همدستانشان اگرچه نزدیکترین افراد به مسئولین نظام باشند به سزای اعمال پلیدشان برسانند.

 

وی راجع به بحث اعتراضات و تجمعات عنوان کرد: پشتیبانی از مطالبه گری بحق مردم یکی از وظایف اصلی سپاه هست و مقابله با اشرار و تجمعاتی که دست منافقین و ضدانقلاب در آن باشد یکی از وظایف اصلی سپاه پاسداران است . بحث اعتراضات و تجمعات تا جایی که خواسته‌های ملت به حق و قانونی و از مجرای قانونی باشد ما پاسداران و فرزندان این ملت ، فدایی ملت و در کنار مردم هستیم ، اما آنجایی که صحنه گردان این تجمعات ضدانقلابی باشد و منجر به تخریب اموال مردم و بیت‌المال بشود به فرموده مقام معظم رهبری با قاطعیت با این اشرار که آمار آنها هم قلیل است برخورد خواهیم کرد و صنوف این اشرار را از مردم جدا خواهیم کرد کما اینکه در جریانات اخیر هم این کار را انجام دادیم .

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با هشدار به فتنه گران ابراز داشت: امروز از این تریبون مقدس هشدار میدهم به آنهایی که در فکر موج سواری و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دشمن در داخل هستند صفوف خود را از مردم و خواسته‌های به حق آنها جدا کنید چون ما پاسداران و فداییان این ملت همانطور که در هزاران کیلومتر آن طرف مرزها به دهن دشمنان این نظام و ملت سرافراز ایران افسار و دهنه زده ایم قطعا به دهن عوامل آنها در داخل هم افسار و دهنه خواهیم زد و در برخورد با این هنجار شکنان و اشرار هیچگونه مماشاتی نخواهیم داشت .

 

وی خاطرنشان کرد:  به دولتمردان هم توصیه خواهیم کرد هرچه سریعتر برنامه‌هایی برای رفع مشکلات اقتصادی این ملت عزیز که با همه وجودشان پای نظام و انقلاب ایستاده اند برنامه ریزی کنند و به خواسته های به حق و قانونی این ملت جامه‌ی عمل بپوشانند ، نگاه ما به خارج مشکلات ما را حل نمی‌کند. ما در داخل به اندازه کافی قابلیت و پتانسیل برای رفع مشکلات مردم داریم . برنامه ریزی کامل و جامعی داشته باشند که اجرای این سیاست‌ها در این شرایط سفره مردم را کوچکتر نکنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد