امام جمعه اسلام آبادغرب:

هنگام فتنه سطحی نگر نباشیم/ آنچه مهم است امنیت ملی، اتحاد و برادری ست

کد خبر: 305291
|
16:00 - 1398/09/11
نسخه چاپی
هنگام فتنه سطحی نگر نباشیم/ آنچه مهم است امنیت ملی، اتحاد و برادری ست
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: هنگام فتنه سطحی نگر نباشیم و چشم و گوشمان به حرف چند تا سایت و روزنامه و کانال نباشد بلکه در صراط مستقیم و هدایت رهبر جامعه باشیم تا دچار انحراف نشویم.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب در چلسه کلاس اخلاق امروز مدیران شهرستان گفت: آنهایی که بر سر اصول و ارزشهایشان می ایستند باید هزینه کنند. نظام جمهوری اسلامی چون بر سر ارزشهای خود مانده است باید هزینه کند.

 

وی افزود:  اتاق فکر دشمن مرتب برای نظام ما اصوال و مبانی ما هزینه می تراشد. در کشورهای مختلف مثل عراق در نجف کنسولگری جمهوری اسلامی را آتش می زنند چه ربطی دارد به اینکه شما در داخل اعتراض می کنید . اگر کنسولگری را آتش بزنید مشکلات شما حل می شود؟! نجف اشرف کجا و مشکل تورم و گرانی در ایران کجا ؟!

 

 امام جمعه شهرستانبیان داشت: در همین کشور جمهوری اسلامی یک سری اعتراض نسبت به گرانی بنزین می شود. گروهی با امکانات و تجهیزات بروز  حمله ور می شوند، کاملا واضح است این قصه،  قصه اعتراض نیست، چرا ؟ چون جمهوری اسلامی ایران بر سر آرمانها ایستادند  و اتاق فکر دشمن از هر لحظه و هر معبری برای ضربه زدن استفاده می کند.

 

وی افزود:  خیلی ها هستند وقتی مقام معظم رهبری حرفی می زنند و باب میل آنها است ولایت مدار می شوند.  مثلا" رهبری چیزی را فرموده مثلا حمایت از ریاست جمهوری و چنانچه اینطور نمی گفت،  نظرشان برمیگردد. اگر ولایت مدار هستید باید در هر صورت ولایت مداری شما  معلوم باشد  .

 

حجت الاسلام مهریخاطرنشان کرد: اوضاع این روزها در ایران یاد آور کلام نافذ امیرالمومنین (ع) است که فرمودند وقتی فتنه می شودو فضا غبار آلود، در این فضا مثل بچه شتر باش .چون نه شیر می دهد نه سواری، پیام این کلام برای ما این است که هنگام فتنه سطحی نگر نباشیم و چشم و گوشمان به حرف چند تا سایت و روزنامه و کانال نباشد بلکه در صراط مستقیم و هدایت رهبر جامعه باشیم تا دچار انحراف نشویم.

 

وی اظهار کرد: عبرتهای زیادی در این ماجرای بنزین  است  .تاریخ اسلام را می شود بروزکرد، خیلی ها می گفتند مگر رهبری وضعیت معیشتی مردم را نمی داند پس چرا از بنزین 3 هزار تومانی حمایت کرد؟  آقا ازتصمیم  قانون دفاع کرده از اقتدار کشور حمایت کرده، فتنه ای که توسط سپاه ، بسیج، ناجا ، اطلاعات و دستگاه قضایی ما کمتر از 48 ساعت جمع شد ، این موضع شجاعانه و مردانه رهبری آب را بر آتش ریخت و گرنه هنوز ادامه داشت.

 

امام جمعه شهر شهیدان مرصادگفت: اگر رهبری آن روز در درس خارج فقه در حسینیه امام آن حرف را نمی زد فتنه جمع نمی شد، لذا ما باید مراقب باشیم  و در مباحث فتنه انگیز چشممان به دست رهبری عظیم شان باشه و بصیرت داشته باشیم که در این فضای غبار آلود منحرف نشویم.

 

وی افزود: در بعضی از شهرها که بعدا مستندات  آن بیرون آمد این اراذل و اوباش به منازل حمله کردند  و در این فضای غبار آلود کارهایی  کردند که حتی مغولها در حمله به ایران انجام ندادند؛ فروشگاهها را آتش زدند . پمپ بنزینها را اتش زدند و این  واقعا فتنه است . قرآن می فرماید فتنه از قتل بدتر است. یک موقع در گیری ایجاد می شود و دشمن معلوم است  ویک موقع معلوم نیست، فتنه امسال خیلی متفاوت تر از فتنه  بود 96 آن دوره فقط شعار بود اما  این دوره اقدام و عمل بود . قصه چیز دیگریست.

 

حجت الاسلام مهریتصریح کرد: برادران و خواهران بزرگوار باید مراقب باشید، بعد از فتنه اگر کسی به رای دادن و ندادن فکر کند بداند غافل است . ما آنچه برایمان مهم است امنیت ملی، اتحاد و برادری است. مردم ما آمدند تا به گرانی بنزین اعتراض کنند    نه دادن شعارهای وحدت شکن، صف خودمان را از اغتشاشگران جدا کنیم و این بصیرت است  واقعا باید مدیریت کرد  نباید بیشتر از این مردم را عصبی کنند و هرج و مرج ایجاد شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد