مراسم تودیع و معارفه ریاست عقیدتی سیاسی تیپ۱۸۱ ارتش در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 305302
|
00:21 - 1398/09/14
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه ریاست عقیدتی سیاسی تیپ۱۸۱ ارتش در اسلام آبادغرب برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی تیپ۱۸۱ ارتش در اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم تودیع و معارفه مسئول عقیدتی سیاسی تیپ۱۸۱ ارتش در اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام غفور عظیم پور تودیع و حجت الاسلام هادی رشیدی معارفه شد

رییس امور روحانیون نیروی زمینی ارتش (نزاجا) در این مراسم گفت: دشمن امروز از راه‌های مختلف به دنبال لطمه زدن به معنویت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

حجت الاسلام «غلامرضا الله‌قلی» در مراسم تودیع و معارفه ریاست عقیدتی سیاسی تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام‌آباد غرب، افزود: تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی ایران هیچگاه از تهدید دشمن خالی نبوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره ما را تهدید می‌کنند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توان بسیار بالایی برای رویارویی با دشمن برخوردارند و موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه به دست آورده‌اند.

رییس امور روحانیون نزاجا با تاکید بر اینکه باید هوشیاری خود را برای رویارویی با دشمن حفظ کنیم، اظهار داشت: اگر لحظه ای از دشمن و تهدیدات آن غافل شویم بدون شک شکست در انتظار ما خواهد بود.

حجت الاسلام "الله قلی" با اشاره به اهمیت ایجاد بعد معنوی در نیروهای مسلح گفت: کارکنان نیروهای مسلح باید در کنار سلاح و تجهیزات از روحیه بالا و ایمانی بسیار قوی برخوردار باشند تا بتوانند در مقابل دشمنان پیروز شوند.

 

امام جمعه اسلام‌آباد غرب نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: ارتباط تیپ ۱۸۱ زرهی با مردم صمیمی و برادرانه است و همیشه حضوری مقتدرانه و پر معنا بوده است.

حجت الاسلام «محمدطه مهری» ادامه داد: حضور ارتش و آمادگی کامل آن غرور و افتخار را به همه ملت بزرگ ایران هدیه می‌دهد و منجر به تضعیف روحیه دشمنان می شود.

 

 

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام «غفور عظیم پور» قدردانی و حجت الاسلام «هادی رشیدی» به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی تیپ181 زرهی معرفی شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد