رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اعطای بیش از یک میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان اسلام آبادی

کد خبر: 305306
|
17:08 - 1398/09/17
نسخه چاپی
اعطای بیش از یک میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان اسلام آبادی
رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: امسال بیش از یک میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان وام قرض الحسنه به مددجویان اسلام آبادی اعطا شده است.

محمد بیگزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، گفت: وام های قرض الحسنه این نهاد در سرفصل های کارگشایی، اشتغال و مسکن در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۲۸ فقره وام قرض الحسنه از سوی صندوق امداد ولایت این نهاد به نیازمندان اسلام آبادی پرداخت شده، افزود: اعتبار این وام ها بیش از یک میلیارد و ۲۲۲ میلیون تومان بوده است.

 

بیگزاده ادامه داد: وام های کارگشایی با هدف رفع مشکلات معیشتی و روزمره ، وام های اشتغال به منظور ایجاد شغل پایدار برای جوانان نیازمند و وام های مسکن با هدف تامین ودیعه منزل مسکونی خانوارهای تحت حمایت پرداخت می شود.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد: وام های کمیته امداد بدون نیاز به سپرده گذاری، بدون سود و با بازپرداخت طولانی مدت در اختیار خانوارهای مددجو قرار می گیرد.

 

محمد بیگزاده با تاکید بر اینکه وام های قرض الحسنه با هدف توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت پرداخت می شود، تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت کمیته امداد خودکفایی مددجویان است که این نهاد برای نیل به این رسالت نیازمند کمک خیران نیک اندیش است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد