رییس اتاق اصناف شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تشدید نظارت های بازار شب یلدا در اسلام آبادغرب/اجرای بیش از 1600 مورد بازرسی اصناف شهرستان

کد خبر: 305322
|
10:21 - 1398/09/24
نسخه چاپی
تشدید نظارت های بازار شب یلدا در اسلام آبادغرب/اجرای بیش از 1600 مورد بازرسی اصناف شهرستان
رییس اتاق اصناف شهرستان اسلام آبادغرب با اعلام تشدید نظارت های بازار شب یلدا در اسلام آبادغرب گفت: از اول آبان ماه تاکنون بیش از 1600 مورد بازرسی اصناف شهرستان صورت گرفته است.

 

 رییس اتاق اصناف شهرستان اسلام آبادغرب درگفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر، گفت : بازرسان اتاق اصناف در دو شیفت صبح و بعدظهرکار نظارت رادرسطح شهر انجام می دهند.

 

 وی با بیان اینکه؛ تاکسی ها حق هیچ گونه افزایش بهای کرایه تاکسی را تا تعیین تکلیف سوخت ندارند، افزود: ساماندهی آژانس های تاکسی تلفنی هم انجام شده و وضعیت سوخت  آنها نیز مشخص خواهد شد.


 مصطفایی  در خصوص  افزایش اقلام ضروری گفت: با همکاری اداره صنعت و معدن شهرستان در بحث برنج هندی و پاکستانی مورد نیاز مردم تامین شده و به وفور برنج در بازارهای شهرستان یافت می‌شود و شهروندان در این خصوص مشکلی ندارند.

 

 وی خاطرنشان کرد: در بحث میوه و تره بار هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته ایم و از سه یا چهار روز مانده به شب یلدا بازرسی‌ها را تشدید می‌کنیم.

 

 رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلام آباد غرب اظهار کرد: ما در آبان ماه ۹۶۳ مورد بازرسی داشته ایم که ۸۳ فقره آن  شکایت مردمی و ۴۶ پرونده تخلفات صنفی که تشکیل پرونده داده  و به اداره تعزیرات حکومتی جهت سیر مراحل قانونی ارجاع داده شده است.


وی تعداد شکایتهایی که در اتاق اصناف درآبانماه به صلح و سازش انجامیده را ۶۷ مورد خواند.

 

 محمود مصطفایی در ادامه بیان داشت: از اول آذرماه تا امروز را ۷۰۲ مورد بازرسی داشته ایم که ۷۹ مورد آن شکایت مردمی بوده و ۳۴ فقره پرونده نیز  به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده شده است.

 

  رئیس اتاق اصناف شهرستان اسلام آباد غرب در پایان گفت: ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال مبلغ پیشنهادی برای ۳۴ پرونده ارجاع شده به تعزیرات حکومتی بوده که مشکل عدم درج قیمت ؛عدم ارائه فاکتور و گرانفروشی داشته‌اند.

گزارش میترا باباخانی/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد