رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

احداث و خریداری 21 منزل مسکونی برای مددجویان اسلام آبادی

کد خبر: 305325
|
09:15 - 1398/09/26
نسخه چاپی
احداث و خریداری 21 منزل مسکونی برای مددجویان اسلام آبادی
رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در سال جاری ۲۱ منزل مسکونی برای خانوارهای مددجوی اسلام آبادی با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان خریداری و ساخته شده است.


رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر، اظهار کرد: در سال جاری ۲۱ منزل مسکونی برای خانوارهای مددجو اسلام آبادغربی با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان خریداری و ساخته شده است.

 

محمد بیگزاده گفت: خدمات عمرانی این نهاد در سرفصل های خرید، ساخت، تعمیرات جزیی و کلی به خانوارهای تحت حمایت ارائه می شود.

 

وی با بیان اینکه کمک به تامین مسکن مناسب و شایسته برای خانوارهای مددجو از رسالت های این نهاد است که این برنامه با کمک خیران نیک اندیش اجرا می شود، عنوان کرد: در سال جاری ۲۱ منزل مسکونی برای خانوارهای مددجو اسلام آبادغربی خریداری و ساخته شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان بیان کرد: بیش از ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار به منظور خرید و ساخت این منازل مددجویی اختصاص داده شده که بخش قابل توجهی از این اعتبار از محل کمک های مردمی تامین شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین امسال ۶۰ خانوار تحت حمایت در این شهرستان از اعتبار ۱۵۰ میلیون تومانی به منظور تعمیر و بازسازی منازل مسکونی بهره مند شدند.

 

 بیگزاده ابراز امیدواری کرد: با همکاری خیران و همه دستگاه‌های اجرایی مشکلات خانوارهای تحت حمایت در بخش مسکن مرتفع و این خانوارها در منازل مسکونی متعلق به خود ساکن شوند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد