با امضای روسای این ادارات صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره فرهنگ و ارشاد با آموزش و پروش اسلام آبادغرب در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی

کد خبر: 305341
|
18:58 - 1398/10/03
نسخه چاپی
انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره فرهنگ و ارشاد با آموزش و پروش اسلام آبادغرب در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی
تفاهم نامه همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اداره آموزش و پروش شهرستان اسلام آبادغرب در راستای گسترش فعالیت های کتاب و کتابخوانی و اسلام آبادغرب نامزد پایتخت کتاب ایران منعقد شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  تفاهم نامه همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اداره آموزش و پروش شهرستان اسلام آبادغرب در راستای گسترش فعالیت های کتاب و کتابخوانی و اسلام آبادغرب نامزد پایتخت کتاب ایران منعقد شد.

 

 براساس این گزارش امروز ( سه شنبه ۳ دی ماه ) با حضور برجی رئیس اداره آموزش و پرورش و خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب تفاهم نامه همکاری در حوزه پایتخت کتاب ایران و باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان برای سال ۹۹ منعقد شد.

 

در این تفاهم نامه اداره آموزش و پرورش متعهد شده است فعالیت های کتابخوانی در سطح  مدارس به ویژه مدارس مقطع ابتدایی را تقویت کند، و برنامه ریزی برای برگزاری ۶۰  نشست کتابخوانی در سطح مدارس شهرستان اسلام آبادغرب  در سال ۹۹  با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی به انجام برساند.

 

همچنین   افزایش باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان به ۳۰۰ باشگاه در سال ۹۹ و اجرای طرح بزرگترین راهپیمایی کتاب در بهار  آینده به همراه  اجرای طرح زنگ مطالعه در مدارس و برگزاری ۳ نشست اختصاصی اولیاء و مربیان با عنوان خانواده ، کتاب ، سلامت اجتماعی  در سال ۹۹  از دیگر تعهدات اداره آموزش و پرورش بود.

 

در این تفاهم نامه اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب اسلام آبادغرب متعهد شده است نسبت به تهیه هدایا  برای  افرادی که اقدام به اجرای طرح نشست کتابخوانی می کنند و  اهداء تعداد ۴۰۰۰ جلد کتاب به مدارس برای تکمیل کتابخانه مدارس و  مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در برگزاری برنامه ها ی کتابخوانی در آموزش و پرورش و اهداء بلیط نیم بهاء به مدارس اقدام نماید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد