مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب:

مردم در حماسه 9دی تنگه مرصاد دیگری برای دشمنان خلق کردند/دعوت به حضور باشکوه در اجتماع روز بصیرت

کد خبر: 305350
|
08:20 - 1398/10/07
نسخه چاپی
مردم در حماسه 9دی تنگه مرصاد دیگری برای دشمنان خلق کردند/دعوت به حضور باشکوه در اجتماع روز بصیرت
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب گفت: مردم در حماسه حضور نهم دی، تنگه مرصاد دیگری برای دشمنان خلق کردند و تمام نقشه های ننگین آنان و کیدهای باطلشان را درهم شکستند.

 حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، ضمن تبریک حماسه باشکوه 9 دی به مردم ولایت مدار ایران اسلامی گفت: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز«بصیرت»تبدیل به یوم الله و ماندگار شد و در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته)را شاد کرد .

 

وی افزود: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی های بزرگ 8 و 9 دی 1388 در سراسر کشور، همچون یک رفراندوم ملی، غائله فتنه را تمام کرد و استکبار جهانی را ناامید ساخت. از آن سال، 9 دی را "روز بصیرت و میثاق با ولایت" نام نهادند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب عنوان کرد: فتنه سال 88 یکی از همان نقشه های شومی بود که دشمنان، امیدهای واهی خویش را معطوف این جریان کرده بودند. کار چندین ساله و برنامه ریزی چند ملیتی و تجمیع قوای همه جانبه جهت یکسره نمودن حاکمیت ارزشهای اسلامی در ایران ــ به عنوان تنها کشور منادی حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم ــ در آن سال متجلی شد. آنان در تمام محاسبات خود دقیق عمل کرده و عوامل نفوذی خود در داخل را نیز به نحو مطلوب ساماندهی و همراه نموده بودند.

 

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی اگر در عاشورای 60 هجری در کربلا نبودند و ندای "هل من ناصر ینصرنی و هل من معین یعینی" ( کیست مرا یاری کند؟) از «حسین بن علی» به گوششان نرسید، اما در روزهای پر التهاب 1388 به ندای حسین زمان و فرزند علی لبیک گفتند. آنها در روز نهم دی، حماسه عاشورا را زنده کردند و نگذاشتند حسین زمان مأیوس از نصرت شود.

 

حجت الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: این حماسه، همچنین "عملیات مرصاد" را در خاطره مردم بصیر ایران زنده کرد. در آن زمان نیز دشمن خارجی با استفاده از منافقین کوردل، اندیشه تصرف ایران اسلامی در یک هفته را در سر می پروراند؛ اما در راه چنین باور باطلی در تنگه مرصاد به وسیله امت حزب الله زمین گیر شد و اسیر خشم انقلابی و چنگال های تیز و برنده سربازان ولایت گشت. چه فکر باطلی و چه راه عبثی را انتخاب کرده بودند! چه فکر می کردند ؟ چه از آب درآمد؟

دقیقاً در فتنه سال 88 نیز دشمنان با استفاده از آشوب های آن ایام شوم، باردیگر همان افکار باطل را به اجرا درآوردند؛ غافل از آنکه انان مثل همیشه در محاسبات خود، امت، امام و رهبری را نشناخته اند. اما مردم در حماسه حضور نهم دی، تنگه مرصاد دیگری برای آنان خلق کردند و تمام نقشه های ننگین آنان و کیدهای باطلشان را درهم شکستند. پس براستی می توان چنین گفت که حماسه نهم دی مصداق بارز نابودی و از هم گسیختگی خانه سست و بی بنیان عنکبوت صفات داخلی و خارجی بود.

 

وی  افزود:امام علی (ع) در مورد فتنه  فرمودند: (( ای مردم جز این نیست که فتنه ها به سبب پیروی از خواهشهای نفسانی آغاز می شود...اگر حق خالص و یکدست بود اختلافی پیش نمی آمد. اما اندکی از حق و مشتی از باطل گرفته و در هم آمیخته می شوند. در این جاست که شیطان بر دوستداران خود چیره می شود ،اما آنان که لطف خداوند پیشاپیش شامل حالشان شده نجات یابند.

پس به این دلیل باید با بصیرت فتنه ها را شناخت و اسیر دام های شیاطین زمانه نشد.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب از تمامی اقشار مردم دعوت کرد تا با حضور باشکوه در اجتماع نهم دی ماه،روز بصیرت و میثاق بار دیگر با امام خود مقام معظم رهبری(مدضل العالی) عهد ببندند و به دشمنان نشان دهند که انقلاب اسلامی با اقتدار راه خود را ادامه می دهد.

 

گفتگو از سارایی/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها