رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب :

۹ دی بیانگر موقعیت شناسی و درڪ درست ملت ایران از حوادث و رویدادهای زمانه بود/ یاس و ناامیدی بزرگترین برنامه دشمنان و جریان نفوذ است

کد خبر: 305351
|
08:57 - 1398/10/07
نسخه چاپی
۹ دی بیانگر موقعیت شناسی و درڪ درست ملت ایران از حوادث و رویدادهای زمانه بود/  یاس و ناامیدی بزرگترین برنامه دشمنان و جریان نفوذ است
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ۹ دی بیانگر موقعیت شناسی و درڪ درست ملت ایران از حوادث و رویدادهای زمانه بود.

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر،  گفت : حماسه ای ڪه مردم ایران خلق ڪردند یڪی از بی نظیر ترین رویدادهای تاریخ ایران است و بدون شڪ آنچه ڪه به این حماسه جایگاه ویژه می بخشد، موقعیت شناسی و بصیرت ملت ایران در صحنه عمل بود.


وی افزود : مردم ایران بیش از هر زمانی به فتنه انگیزی دشمنان پی برده اند و حماسه نهم دی نیز بیانگر این فهم درست مردم بود و اگر مردم به اتفاقات فتنه انگیز دشمنان ورود پیدا نمی ڪردند معلوم نبود چه اتفاقاتی بیافتد.


 خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی یڪ حماسه بی بدیل بود و دلیل اهمیتش آن است ڪه این حماسه در پایان دهه سوم انقلاب و با حضور نسل های جوان انقلاب رقم خورد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: فتنه بخشی از جریان نفوذ در ساختار نظام اجتماعی ایران بود ڪه با اقتدار حضور حماسی مردم دفع شد.


وی در ادامه افزود: فتنه امروز یڪ اصل است، و نباید موضوعات فرعی و جزئی ما را از این جریان منحرف ڪند، و تلاش های دشمنان آن است ڪه جامعه امروز ما را متوجه موضوعات جزئی ڪنند و از موضوعات اصلی و اساسی دور ڪنند.


وی تصریح ڪرد: بدون شڪ جریان فتنه ۸۸ بخشی از جریان نفوذ دشمن بود و دشمنان نظام‌  تمام قدرت خود را به ڪار بردند تا اراده و بصیرت ملت ایران را به انحراف بڪشاند و بزرگترین پشتوانه و سرمایه  نظام ڪه مردم هستند را نسبت به ارزشهای نظام ڪم رنگ ڪنند.


تمری افزود: سیاه نمایی، یاس و ناامیدی ، پرداختن به مطالبات جزئی و بزرگ ڪردن اتفاقات و رویدادها اقدامات دشمنان نظام است ڪه شبڪه نفوذ آن را در داخل پیاده می ڪند و از طرفی بدنبال آن هستند تا مردم توجهی به دستاورد های نظام نداشته باشند.


تمری گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و اقتدار و قدرت ایران اسلامی ترس و وحشت را در جبهه استکبار به راه انداخته و لذا دشمنان بدنبال آن هستند تا اذهان ملت ایران را این موضوع دور کنند.


تمری با بیان اینڪه نظام اسلامی بزرگترین پشتوانه مردمی را دارا است گفت: مسئولان باید با دلسوزی و تعهد این پشتوانه را حفظ ڪنند و از هر موضوعی ڪه باعث یاس و ناامیدی مردم شود پرهیز ڪرده ومانع از شڪل گیری تجربه تلخ فتنه ۸۸ شوند، هر چند مردم نشان داده اند ڪه حاضرند با فتنه و هرجریانی ڪه بخواهد نظام، انقلاب و ولایت را تهدید ڪند آماده هر گونه جان فشانی و فداڪاری هستند.

 

وی از آحاد جامعه خواست در مراسم حماسه یوم الله ۹ دی ڪه در روز دوشنبه  ساعت ۱۰ صبح در مصلای نماز جمعه اسلام آبادغرب  برگزار می شود شرڪت ڪنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها