مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

بیش از ۱۵۰ خانواده در اسلام آبادغرب تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند/ انجمن نیازمند حمایت خیرین و رسانه ها می باشد

کد خبر: 305386
|
00:37 - 1398/10/21
نسخه چاپی
 بیش از ۱۵۰ خانواده در اسلام آبادغرب تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند/ انجمن نیازمند حمایت خیرین و رسانه ها می باشد
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اسلام آبادغرب مطرح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت انجمن توزیع گردیده است.

 رشید عبدی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: انجمن حمایت زندانیان اسلام آبادغرب هم اکنون بیش از ۱۵۰ خانواده نیازمند زندانی تحت پوشش دارد.

 

وی افزود:  هیئت مدیره این انجمن مسئولین محترم شهرستان از جمله؛ امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، رئیس زندان و معتمدین شهرستان می باشند و توسط ۲۰ نفر خیر چندین نهاد از جمله هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره آموزش و پرورش، شهرداری و سایر ادارات پشتیبانی می گردد و کمک های نقدی و غیر نقدی با نظارت مستقیم دادستان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می گردد.

 

رشید عبدی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت انجمن توزیع گردیده است.

 

وی بیان داشت: وظیفه انجمن حمایت از زندانیان کمک معیشتی به خانواده های نیازمند، کمک هزینه درمان و کمک هزینه آموزش و تحصیل فرزندان و اشتغالزایی برای خانواده‌های نیازمند تحت پوشش می باشد.

 

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع مدارس تعداد ۱۰۰ بسته لوازم تحریر کیف و کفش به ارزش تقریبی ۲۰۰میلیون ریال در بین فرزندان زندان توزیع گردید و مرحله دوم آن به تعداد ۷۵ بسته لوازم تحریر توسط آموزش و پرورش تحویل انجمن گردید که در حال توزیع می باشد. همچنین در ماه جاری تعداد ۲۰۰ بسته لباس های مختلف زنانه،مردانه وبچگانه توسط هلال احمر شهرستان به انجمن تحویل و در حال توزیع در بین خانواده‌های نیازمند می باشد.

 

وی با اشاره به پشتیبانی این انجمن توسط ۲۰ نفراز خیرین، تأکید نمود: لازم است عملکرد این انجمن توسط رسانه‌ها به جامعه معرفی گردد چون پایگاه اصلی حمایت از انجمن، حمایت خیرین و کمک های مردمی می باشد.

عبدی تصریح کرد: رویکرد این انجمن به سوی درآمد پایدار با ایجاد دکه ها و غرفه های تجاری و غیره می باشد.

 

وی افزود: مردم عزیز و خیرین می توانند کمک های غیرنقدی را به آدرس اسلام آبادغرب- میدان شهید بهشتی- دادسرا- ساختمان انجمن از حمایت زندانیان کدپستی 6761943135 تحویل نمایند

شماره حساب‌های کمک‌های نقدی عبارتند از 0106410767004 نزد بانک ملی شعبه شهید چمران اسلام آباد غرب و شماره کارت مجازی 6037997599068187 بانک ملی شعبه حدادعادل اسلام آباد غرب بنام انجمن حمایت از زندانیان  با تلفن تماس  08345223507 می باشد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد