در جلسه ستاد مدیریت بحران اسلام آباد غرب مطرح شد؛

آمادگی کامل اکیپ های راهداری و نیروهای امدادی اسلام آبادغرب جهت شرایط جوی بحرانی

کد خبر: 305408
|
15:28 - 1398/11/03
نسخه چاپی
 آمادگی کامل اکیپ های راهداری و نیروهای امدادی اسلام آبادغرب جهت شرایط جوی بحرانی
جلسه مدیریت بحران شهرستان با حضور اعضاء و به ریاست حیدری فرماندار جهت آمادگی در برابر شرایط جوی بحرانی احتمالی در سالن مرصاد فرمانداری برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه مدیریت بحران شهرستان با حضور اعضاء و به ریاست حیدری فرماندار شهرستان در سالن مرصاد فرمانداری برگزار شد.

 



در این جلسه مباحثی از قبیل استقرار و آمادگی کامل اکیپ های راهداری در محورهای مواصلاتی بویژه شریانهای اصلی برای برفروبی ، تقویت گشتهای پلیس راه در این محورها جهت روان سازی ترافیک ، آمادگی کامل وحضور قوی تیمهای امداد و نجات هلال احمر در مسیرهای منتهی به شهرستان مطرح گردید.

 

 

همچنین آمادگی اکیپهای شهرداری های اسلام آبادغرب و حمیل برای برف روبی معابر و خیابانهای سطح شهرها و همکاری پلیس راهور برای روان سازی جریان ترافیک ، تامین سوخت بموقع و مورد نیار خانوارهای روستایی در روستاهای فاقد گاز شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

 

 

مراقبت از دانش آموزان و تقویت امکانات گرمایشی فضاهای آموزشی ، ارتباط رسانه ای با مردم برای رعایت الگوی مصرف در بهره برداری از انرژی گاز در منازل ، از دیگر مواردی بود که مطرح و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و در این زمینه ها تصمیماتی برای پیگریهای لازم مورد تصویب قرار گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها