توسط کمیته امداد حمیل برگزار شد؛

برگزاری کارگاه آموزش تحکیم خانواده ویژه زوج های جوان در بخش حمیل

کد خبر: 305409
|
15:55 - 1398/11/03
نسخه چاپی
برگزاری کارگاه آموزش تحکیم خانواده ویژه زوج های جوان در بخش حمیل
کارگاه آموزش تحکیم خانواده و پیشگیری از اعتیاد برای زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد در بخش حمیل برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به مناسبت فرارسیدن دهه ی مبارکه فجرو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کارگاه آموزش خانواده و تحکیم روابط زوجین، برای زوجین جوان تحت حمایت کمیته ی امداد امام (ره)  در محل نمازخانه ی کمیته امدادحمیل برگزار گردید.

 

جمشید خدرویسی رئیس کمیته امداد امام (ره) حمیل ضمن تاکید بر تداوم برگزاری این نوع کارگاه ها، هدف از این طرح را افزایش رضایت مندی زوج های تحت حمایت امداد در زندگی زناشویی، مهارت ارتباطی زوج ها، تحکیم بنیاد خانواده و افزایش کیفیت زندگی عنوان کرد.


در این کارگاه آموزشی که جمعی ازنوعروسان امداد حمیل حضور داشتند مباحثی از قبیل تفاهم و همدلی، درک متقابل، گذشت، گفتگوی همدلانه و... توسط مشاورخانواده به زوجین جوان آموزش داده شد.


 بیژن نظری مسول واحد فرهنگی کمیته امداد حمیل گفت: تحکیم بنیان خانواده یک اصل مهم و اساسی است و شرکت زوج های جوان در کلاس های آموزشی نقشی اثر گذار  در تحکیم بنیان خانواده دارد.

 

نظری با اشاره به اهمیت ازدواج به‌هنگام، آسان و پایدار افزود: در کلاس های آموزشی میزان رضایت مندی زوج های جوان از زندگی مشترک  سنجش می شود که خود کمک شایانی برای تشخیص خانواده های نیازمند به مراقبت را ایجاب می کند.

 

جمشید خدرویسی رئیس کمیته امداد امام (ره) حمیل خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد برای زوج های جوان  تحت حمایت که تاریخ عقد آنها در سال ۱۳۹۸بوده دوره‌های آموزشی با هدف آشنایی با مضرات و سو ء. مصرف مواد مخدر برگزار شد که با مضرات این بلای خانمان سوز و چگونگی مقابله و پیشگیری با آن با مشاوره به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها