مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب:

راهیان نور بخاطر پررنگ بودن ارتباط شهدا با خدا تاثیرگذار شده است

کد خبر: 305410
|
17:43 - 1398/11/03
نسخه چاپی
راهیان نور بخاطر پررنگ بودن ارتباط شهدا با خدا تاثیرگذار شده است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور دانش آموزی گفت: راهیان نور سفری عظیم است که به خاطر پررنگ بودن ارتباط شهدا با خدا این چنین تاثیر گذار شده است .

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور دانش آموزی گفت: با آغاز ماه‌های آذرو بهمن همچنین فروردین و اردبیهشت، دانش‌آموزان مقاطع مختلف کشور برای آشنایی با سبک زندگی، حماسه و مقاومت رزمندگان اسلام که در هشت سال دفاع مقدس برگ نورانی‌ای را در تاریخ کشورمان به وجود آوردند، به مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 

وی افزود: ۱۶اتوبوس از دانش آموزان شهرستان اسلام آبادغرب با همکاری سپاه و آموزش و پرورس به این سفر نورانی اعزام می شوند و ما باید بتوانیم بر افکار و اخلاق آنها تاثیری مثبت داشته باشیم و پس از پایان این سفر  با آنها در تماس بوده و آنها را همراهی کنیم و مطمئنا تاثیر کلام افرادی مانند شما عزیزان که در بطن جنگ و انقلاب بوده اید بسیار است.

 

حجت الاسلام مرادی خاطر نشان کرد: در این سفر افراد بسیاری با ظاهرهای مختلف دعوت شده و در این سفر نورانی و پربرکت حضور پیدا می کنند و من سال های دور سعادت حضور در یکی از همین کاروان های راهیان نور را داشتم و پس از ورود به طلائیه یکی از افرادی که ظاهری مذهبی نداشت شروع به گریستن کرد و پس از جویا شدن علت گریه به من گفت: من نمی دانم چه اتفاقی افتاده فقط یک بغضی در گلو دارم و باید گریه کنم.

 

وی تصریح کرد: راهیان نور سفری عظیم است که به خاطر پررنگ بودن ارتباط شهدا با خدا اینچنین تاثیر گذار شده است .

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب عنوان کرد: روحانیون  و راویان باید با تبلیغات چهره به چهره به فضای جوانان نزدیک و با انها همراه شوند.

 

وی ادامه داد: انس گرفتن با دانش آموزان باعث می شود آسیب های آنها را شناسایی کنید و به دنبال رفع آنها باشید.

گزارش از سارایی/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد