فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان از دخالت جانبدارانه در امور انتخابات خودداری نمایند/تاکید بر بسترسازی حضور مردم برای تحقق مشارکت حداکثری

کد خبر: 305413
|
15:50 - 1398/11/06
نسخه چاپی
مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان از دخالت جانبدارانه در امور انتخابات خودداری نمایند/تاکید بر بسترسازی حضور مردم برای تحقق مشارکت حداکثری
فرماندار اسلام آبادغرب جلسه شورای اداری شهرستان گفت: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با حفظ بی طرفی و دوری از دخالت جانبدارانه در امور انتخابات از وقت اداری و امکانات بیت المال له و یا علیه هیج کاندیدای استفاده نشود.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادعرب برای هماهنگی اجرای برنامه های دهه مبارکه فجر و همچنین امور اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور کلیه مدیران عضو شورای اداری و به ریاست حیدری فرماندار شهرستان در سالن مرصاد فرمانداری برگزار گردید.

 

در این جلسه روسای کارگروههای هفده گانه تابعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گزارشی از اهم برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت دهه فجر به جلسه شورای اداری ارائه دادند.

در ادامه جلسه حیدری عنوان داشت : انقلاب اسلامی مهمترین رویداد در تاریخ معاصر ایرانست و دهه فجر و ۲۲ بهمن بعنوان نقطه عطفی در پیروزی این انقلاب در حافظه دوران و آینده مردمان ایران زمین باقی خواهد ماند.

وی از مدیران ادارات خواست با هماهنگی بین بخشی و با تنوع بخشیدن به برنامه ها ، در راستای اجرای جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی کوشا باشند.

فرماندار اسلام آباد غرب در فراز دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شعار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ، قانونگرایی ، بی طرفی و انسجام ملی است. بر این اساس مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان با حفظ بی طرفی و دوری از دخالت جانبدارانه در امور انتخابات از وقت اداری و امکانات بیت المال له و یا علیه هیج کاندیدای استفاده نشود.

  وی نقش مشارکت مردم در برگراری انتخابات آگاهانه و شکوهمند را مهم توصیف کرد و از همه روسای ادارات و سازمانها خواست برای بسترسازی حضور مردم برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش نمایند.

حیدری در پایان ،ضمن تاکید بر‌ ارائه گزارش عملکرد یکساله به مردم شریف شهرستان‌، توجه به مطالبات مردم و پیگیری و جدیت مدیران برای پاسخگویی به آنها را مهمترین وظیفه دستگاهها‌حاکمیتی قلمداد نمود و ار مدیران خواست تمامی مساعی خود را در این ارتباط بکار گیرند.

در خلال این جلسه خسرو تمری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان توضیحاتی پیرامون شرح وظائف کارگروهها و برنامه های مهم دهه مبارک فجر را به جلسه شورای اداری ارائه نمود و از روسای کارگروهها خواست که در اسرع وقت با تدوین برنامه های این دهه ،‌نتایج را به شورای هماهنگی ارائه نمایند.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد