امام جمعه اسلام آبادغرب:

این روزها به سبک زندگی فاطمی و دشمن شناسی نیازمندیم/دشمن می‌خواهد ما به خودمان مشغول باشیم

کد خبر: 305421
|
14:18 - 1398/11/07
نسخه چاپی
این روزها به سبک زندگی فاطمی و  دشمن شناسی نیازمندیم/دشمن می‌خواهد ما به خودمان مشغول باشیم
امام جمعه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ درس دشمن شناسی را باید از حضرت فاطمه(س) یاد بگیریم، تصریح کرد: این روزها به سبک زندگی فاطمی و دشمن شناسی نیازمندیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، پس از برگزاری زیارت عاشورا و روضه ایام فاطمیه در  حسینیه امام خمینی(ره) دفتر امام جمعه شهرستان؛ حجت الاسلام مهری در کلاس اخلاق مدیران شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه گفت: این ایام متعلق به شهادت بانوی بزرگوار اسلام است و زیارت عاشورا مملو از مضامین بلندی ست از سلام  و صلوات گرفته تا لعن و نفرین و انزجار و برائت،که همه اینها برای ما درس دشمن شناسی است.

 

وی افزود: همه زندگی اهل بیت(ع) برای ما درس است ، در سبک زندگی اسلامی یکی از اصول اصل دشمن شناسی است که نباید از این مهم غافل شویم.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به آیه ( أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ ) قرآن کریم گفت:  این یعنی در مقابل دشمن باید سخت و محکم باشید و ما بین همدیگر دوست و صمیمی باشید  و از خطاهای یکدیگر درگذریم .

 

وی با بیان اینکه؛نباید اجازه دهیم دشمن از کوچکترین روزنه ای ورود پیدا کند، عنوان کرد:  سبک زندگی حضرت فاطمه سلام الله علیها نیز همین را می‌گوید، خطبه های حضرت زهرا(س) در فدک و ... در خصوص دشمن شناسی و گفتمان حاصل از زندگی پیشینیان و علمای بزرگ اسلام تا گفتمان امام و رهبری اینگونه است.

 

حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد:  قریب به ۳۰ سال  از رهبری و زعامت امام خامنه ای می گذرد و در این مدت سخنرانی بدون استکبار ستیزی و دشمن شناسی از ایشان نمی بینید و همیشه دعوت به انسجام و برادری و وحدت نموده است.

 

وی افزود: تولی و تبری که جز فروع دین است یعنی با دوستان خدا دوست باشید و با دشمنان خدا دشمن باش و امروز متاسفانه دشمن به دنبال تفرقه افکنی و مشغول کردن ما به داخل است، در حالیکه ما باید به کفار شدید باشیم دشمن می‌خواهد ما به خودمان مشغول باشیم .

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با تأکید بر  اینکه دشمنان و دوستان را باید خوب بشناسیم، بیان داشت: شبکه های خارجی که با پول صهیونیزم و استکبار برای ما برنامه رسانه ای تهیه می کنند دوستدار ملت ایران نیستند و به دنبال عزت ملت ایران نیستند بلکه می‌خواهند ما را به خودمان مشغول کنند.

 


حجت الاسلام مهری با بیان اینکه؛ درس دشمن شناسی را باید از حضرت فاطمه(س) یاد بگیریم، تصریح کرد:  این روزها به سبک زندگی فاطمی و  دشمن شناسی نیازمندیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها