فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تشریح اهم برنامه های دهه مبارک فجر در اسلام آبادغرب/افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرستان به ارزش۳۰میلیارد تومان

کد خبر: 305427
|
16:30 - 1398/11/10
نسخه چاپی
تشریح اهم برنامه های دهه مبارک فجر در اسلام آبادغرب/افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرستان به ارزش۳۰میلیارد تومان
فرماندار اسلام آبادغرب با تشریح اهم برنامه های دهه مبارک فجر، پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر۹۸ را بالغ بر ۳۰میلیارد تومان اعلام نمود.

به گزارشاسلام آباد خبر، اهم برنامه های دهه مبارک فجر توسط فرماندار اسلام آبادغرب تشریح شد.

به گزارش کار گروه رسانه و فضای مجازی دهه فجر جهانبخش حیدری با تبریک چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی گزارش مبسوطی از برنامه های این دهه را تشریح نمود.


فرماندار اسلام آبادغرب اظهار کرد: در آغاز برنامه های دهه فجر شهرستان روز ۱۲بهمن دیدار مسئولین با امام جمعه محترم،  رژه موتور سوران و همچنین زنگ انقلاب در محل تالار شهرداری با حضور بیش از ۴۰۰نفر از دانش آموزان را شاهد هستیم.


وی عنوان کرد: افتتاح چندین پروژه ازجمله مرمت و بهسازی معابر و افتتاح خدمات بهزیستی و تحویل چندین منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد و شرکت دربرنامه تلفیقی هنرمندان در مجتمع غدیر از دیگر برنامه های این دهه  خواهد بود.


حیدری افزود: شرکت در مراسم جشن انقلاب و افتتاح چندین پروژه از جمله افتتاح پروژه آبخیزداری در حومه  شمالی و شرکت در اولین همایش موسسات مردم نهاد با موضوع نقش موسسات مردم نهاد در رشد و پیشرفت جامعه ازدیگر  برنامه هاست.


وی در ادامه به افتتاح خانه بهداشت روستای چالاوبکر و اصلاح شبکه برق و افتتاح چندین طرح پروار بندی در روستاه ها از جمله ارکوازی اشاره و افزود: از دیگر طرح های قابل افتتاح میتوان به افتتاح ساختمان پزشکی قانونی و پروژه گازرسانی به دورترین نقاط روستایی و برگزاری چندین جشن با موضوع انقلاب در سطح شهرو روستا اشاره نمود.


جهانبخش حیدری همچنین شرکت تمامی مسئولین در غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا را از جمله برنامه های این دهه برشمرد و گفت: در این دهه شاهد برگزاری چندین نمایشگاه فرهنگی و هنری و نمایشگاه کتاب خواهیم بود و افتتاح روکش آسفالت در مراکز بخش مرکزی و حمیل از دیگر برنامه ها است.


فرماندار اسلام آبادغرب شرکت در مراسم یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی و شرکت در نماز جمعه  را از دیگر  برنامه ها برشمرد و با دعوت از آحاد و اقشار مختلف مردم شهرستان جهت حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن ،افزود:  وظیفه همه ما شرکت گسترده در این مراسم خواهد بود.


حیدری در ادامه  تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ایران به یک کشور قدرتمند و عزتمند و یک حکومت پویا مبتنی بر مردم سالاری و نفی سلطه تبدیل شده است و وظیفه ما صیانت از انقلاب اسلامی است.


وی تصریح کرد: پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق اتحاد ملی و انسجام همگانی و با تاکید بر حفظ منافع و مصالح ملی امکان پذیر است که زمینه ساز نشاط و بالندگی کشور را فراهم خواهد کرد


فرماندار اسلام آباد غرب از تلاش اصحاب رسانه و کار گروه رسانه و فضای مجازی که با همدلی و وحدت سعی در بیان عملکرد مدیران تمامی دستگاهها را دارند تقدیر و تشکر کرد.

 

حیدری در پایان ریز پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر۹۸ را بالغ بر ۳۰میلیارد تومان اعلام نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها