مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب:

قرآن راهنمای زندگی ما مسلمانان است/چشم بسته به نظام و انقلاب خیانت نکنیم

کد خبر: 305428
|
18:03 - 1398/11/10
نسخه چاپی
قرآن راهنمای زندگی ما مسلمانان است/چشم بسته به نظام و انقلاب خیانت نکنیم
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب با تأکید بر انتخاب اصلح، گفت: چشم بسته به نظام و انقلاب خیانت نکنیم در صورتی که اصل نظام اسلامی است اما به دلیل انتخاب نادرست مشکلاتی ایجاد شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام  مهدی مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب  در مراسم شهادت حضرت زهرا(س)ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم گفت: جابر از امام صادق سوال کرد که چرا نام فاطمه را زهرا خطاب می کنید، چون نوروجودی حضرت زهرا قبل ازخلقت اسمان و زمین و قبل از خلقت ادم و حوا  افریده  شده است  . وزمانی که نوروجودی  حضزت زهرا افریده شد از عظمتش اسمان و ارض و سما روشن و نورانی شد .و ازاین نور ملائک به سجده افتادند و سوال کردند که خدایا این نور چه بود و از کجا امد.فرمودند.نور وجودی حضرت زهرا از من است. در شب معراج این روایت  از حضرت زهرا(س) است که علی جان خداوند  نور مرا امانت نهاد چون فرمود قبل از خلقت حضرت زهرا نور مرا در درخت بهشت  قرار داد . موقعی در شب معراج وارد بهشت شدند خداوند به پیامبر فرمود که از سیب درخت بهشتی تناول کن و نوری از داخلش بیرون جهید که فرمود این نور حضرت زهرا است که در صلب پیامبر قرار گرفت و سلسله سادات از این خانم است و از برکت وجود حضرت 12 امام که اخرین حضرت مهدی است پسر زهرا است. در یک کلام در بحث توسل و گرفتن حاجات اگر کاری با این خاندان دارید حضرت زهرا را واسطه قرار دهید .

 

وی افزود: برخی ها با اعتقاد در این مجالس حاجت می گیرند اگر با اعتقاد بخواهید  میدهند . وجود حضرت زهرا نور است  بخواهید می گیرند . این خانواده کرم هستند . اگر برای حضرت زهرا کاری انجام میدهید . این خاندان مدیون کسی نخواهد شد . کارهایی که برای این خاندان انجام میدهید جبران می کنند. بعد از واقعه عاشورا که  کاروان اسرا رابه طرف مدینه  بر می گرداندند . به علت  محبتی  که سر کاروان به اسرا داشتند حضرت زینب  طلاهای زنان قافله را تقدیم قافله سالار کرد. بخاطر محبتی که به اسرا کرده بود و این نمونه رفتار حضرت زینب (س)با دشمنش بود، ما که شیعه حضرت علی ع هستیم  . افتخارمان شیعه امیر المومنین  بودن است . جبران میکند، هر کاری دارید از باب الزهرا وارد بشوید ببینید چکار میکند.

 

 

حجت الاسلام مرادی  عنوان کرد: امام صادق می فرماید هر کس سر پرستی دو تا دختررا بر عهده بگیرد.اتش دوزخ بر او حرام می شود . و این  به برکت حضرت زهراس است .

 

 

وی افزود:  محبوب ترین کارها نزد حضرت زهرا سه چیز است؛ 1 تلاوت قران هست .که در بین ما خیلی کم شده است  . کتاب قران مهجور شده  است . قدیمیها کتا ب قران هایشان  از بس که می خواندند  فرسوده می شد .

 

 اما این کتاب قران های الان نو و دست نخورده هستند  و جدیدا به عنوان صندوق صدقه استفاده می شود . قران یعنی خواندنی . به قران توجه کنیم هر چه بخواهیم در قران هست  و قرآن راهنمای زندگی ما مسلمانان است. قرآن دارالشفاست اگر مشکل مالی دارید شبها  سوره واقعه بخوانید   که برکت بیاید . اگر مریض دارید سوره حمد رو با اعتقاد بخوانید شفا پیدا می کند. از ایت الله بهجت پرسیدند چکار کنیم از شر وسوسه   شیطان رها شویم  فرمودند زیاد سوره ناس بخوانید .

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب با اشاره به این فرموده حضرت فاطمه که فرمودند من نگاه کردن به صورت پیامبر را زیاد دوست دارم، گفت: الان که پیامبر نیست ولی دین پیامبر هست، دین پیامبر زکات دارد،  قدیمی ها سهم مورچه را از زمین جدا می کردند.  قدیمی ها صله رحم بیشتر داشتند امام حسین می فرماید صله رحم هم عمر و هم رزق و روزی را زیاد می کند .سومین  مورد انفاق در  راه خدا است . سعی کنید انفاقی که انجام می دهید برای رضای خدا  و از بهترین چیزها باشد .

 

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) در روز های آخر زندگی خود به امیرالمومنین که در کنار بستر ایشان نشسته بود سه نکته را بیان کرد که اگر این سه نکته در زندگی رعایت شود مشکلات بسیاری در زندگی از بین می رود؛ با احترام و کلام نیکو همسر خود را پسر عمو خطاب کرد و به این نکته توجه داشت که چگونه همسر ایشان دوست دارد و این گونه او را صدا می زد همانگونه که در قرآن گفته شده با الفاظ بد همدیگر را صدا نزنید و گفت سه عمل را در طول زندگی با شما رعایت کرد و در زندگی -هیچ گاه غیر راست از من زهرا نشنیدی -امانت دار بودم و خیانت نکردم -هیچ وقت با شما مخالفت نکردم و حضرت زهرا (س) در راه حفاظت از امان خود جان خود را داد .

 

 

حجت الاسلام مرادی  بیان داشت: مسئولین ما گرفتار مسئله ریا هستند یکی از این روسا به فرزند خود گفت نماز مغرب و عشا و صبح مرا پس از مرگم بخوان چون ظهر را در اداره خوانده ام و از سوی دیگر شخصی کشت و زراعت دارد و اما اهل زکات نیست ، همان طور که میبینید حضرت زهرا به ولی امر خود می گوید هیچ گاه مخالفت نکردم پس امام به ما گفته زکات را پرداخت کنیم.

 

 

وی با تأکید بر انتخاب اصلح، تصریح کرد: چشم بسته به نظام و انقلاب خیانت نکنیم در صورتی که اصل نظام اسلامی است اما به دلیل انتخاب نادرست مشکلاتی ایجاد شده است، اگر انتخاب را براساس تخصص و توانایی و اهل عمل بودن شخص انتخاب کنیم وضعیت بهتر می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد