در اولین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

نواختن زنگ انقلاب در اسلام آبادغرب/افتتاح نمایشگاه کانون پرورش فکری در شهرستان

کد خبر: 305431
|
13:36 - 1398/11/12
نسخه چاپی
نواختن زنگ انقلاب در اسلام آبادغرب/افتتاح نمایشگاه کانون پرورش فکری در شهرستان
بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی نظیر نواختن زنگ انقلاب و افتتاح نمایشگاه کانون پرورش فکری اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی نظیر نواختن زنگ انقلاب و افتتاح نمایشگاه کانون پرورش فکری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

پس از دیدار با امام جمعه شهرستان زنگ انقلاب با حضور مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان در محل تالار شهرداری اسلام آباد غرب نواخته شد.

جمال الدین برجی رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از انقلاب های شاخص در جهان می باشد که معجزه آن صدور انقلاب است.

وی با اشاره به گفته های نویسندگان برجسته جهان، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است و صدور انقلاب از طریق علم و سواد صادر می شود چون علم برنده ترین زبان دنیاست و با صدور انقلاب زبان فارسی زبان علمی دنیا می شود.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم عنوان کرد: دانش آموزان آینده سازان و پیش قراول نقش آفرینی در آینده کشور هستند.

وی افزود: دانش آموزان مدیران آینده کشور هستند و برخی از دانش آموزان نیز بعنوان رای اولی امسال در انتخابات شرکت می نمایند و در تعیین سرنوشت کشور سهیم می شوند.

 


در ادامه نمایشگاه کانون پرورش فکری با حضور مسئولین شهرستان در مسکن مهر شرف آباد افتتاح شد.


همچنین بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر مسئولین شهرستان با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی دیدار و سرکشی نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها