با حضور مسئولان شهرستان صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه کتاب ، روزشمار مطبوعات و عکس انقلاب بمناسبت دهه فجر در اسلام آبادغرب

کد خبر: 305432
|
16:14 - 1398/11/13
نسخه چاپی
افتتاح نمایشگاه کتاب ، روزشمار مطبوعات و عکس انقلاب بمناسبت دهه فجر در اسلام آبادغرب
با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان اسلام آبادغرب نمایشگاه کتاب ، روزشمار و عکس انقلاب به مناسبت چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی ایران افتاح شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان اسلام آبادغرب نمایشگاه کتاب ، روزشمار و عکس انقلاب به مناسبت چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی ایران افتاح شد.

 

خسرو تمری  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار اسلام آباد خبر گفت: نمایشگاهی که امروز ما افتتاح کردیم  نمایشگاه روزشمار مطبوعات انقلاب مجموعه‌ای از روزنامه‌های کیهان و اطلاعات میباشد به همراه نمایشگاه تخصصی کتاب انقلاب که با همکاری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در تهران افتتاح گردیده است.

 

خسرو تمری در ادامه اظهار داشت :این نمایشگاه در ایام  دهه فجر به مدت ۱۰ روز ادامه داردوکتابها با ۳۰درصدتخفیف به مراجعه کنندگان داده میشود.

 

 تمری هدف از برگزاری این نمایشگاه را اینگونه عنوان کرد: این نمایشگاه به نوعی به خصوص در حوزه نمایشگاه روزشمار مطبوعات و نمایشگاه عکس انقلاب تجدید خاطره‌ای است که ما با آن ایام داشته و نقش مطبوعات در شکل گیری و اطلاع رسانی نسبت به رویدادهای انقلاب  است و تجدید خاطرات خوبی میباشد و بازدیدکنندگانی که حضور پیدا می‌کنند می‌بینند که در آن ایام چه اتفاقاتی افتاده و صحنه های زیبایی که رسانه‌ها شکل داده اند در مسیر انقلاب را به صورت مستند می ببینند.

 

وی در ادامه گفت : کتاب‌هایی که مستند هستند و مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتاب هایی که منتشر کرده کتاب های سندار تاریخی میباشد که هر کسی به این کتاب‌ها رجوع کند و اسنادی که در این کتاب‌ها هست را پیدا کند اطمینان می یابد که این کتاب‌ها کتاب‌های قابل رجوع می باشد.

 

 تمری در ادامه  تصریح کرد: از مسئولین شهرستان امام جمعه محترم و مجموعه فرمانداری و ادارات دیگر که در افتتاحیه نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند تشکر می‌کنم.


وی گفت:  دهه فجر انقلاب اسلامی در ایران بزرگترین انقلاب معنوی قرن بیستم بود و این را تمام متفکران غربی می‌گویند.


 وی در ادامه اظهار داشت: رویدادی که در این انقلاب شکل گرفت یک الگویی برای جهان مظلوم است  تا بدانندانقلاب اسلامی با همین  رویدادها و همین شعار و همین سیاست شکل گرفته است.

 

تمری درپایان گفت :امیدواریم که در امروز که در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم بتوانیم تداوم بخش راه شهدا به خصوص شهید مقاومت سردار سلیمانی باشیم و بتوانیم یادشان را گرامی بداریم.

 

گزارش: میترا باباخانی

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد