مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

سپاه کمر همت برای خدمت به انقلاب بسته است/ اجرای برنامه های محرومیت‌زدایی در دهه فجر

کد خبر: 305434
|
17:49 - 1398/11/13
نسخه چاپی
سپاه کمر همت برای خدمت به انقلاب بسته است/ اجرای برنامه های محرومیت‌زدایی در دهه فجر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمر همت برای خدمت به انقلاب و مردم بسته است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت‌الاسلام شمس‌اله جلیلیان امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا بخصوص شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی تربیت انسان‌های بزرگ همانند سردار سلیمانی است که سرمایه بزرگ ملت هستند و خدمات شایسته ای برای انقلاب و مردم مظلوم دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: رهبری شایسته و حکیمانه و حضور مردم در صحنه از ارکان شکل دهنده انقلاب اسلامی هستند که این انقلاب را به معجزه قرن تبدیل کردند.

وی خاطر نشان کرد: بدون تردید رهبری و مردم در این راستا نیت خدایی داشتند و همین وجه تمایز آنها با انقلاب‌های دیگر سبب شد که این انقلاب ماندگار و پایا باشد.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: ما پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب گام دوم را شروع کردیم و بیانیه‌ای که رهبر انقلاب در این خصوص صادر کردند بیانیه‌ای جامع و کامل است که باید آن را محور کار خود قرار دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: توجه به علم، اقتصاد مقاومتی، نه گفتن به دشمن، عدالت خواهی و مبارزه با فساد، آزادی، تنظیم روابط خارجی و سبک زندگی توصیه‌هایی است که رهبر برای گام دوم انقلاب بر آن تاکید داشته است.

حجت الاسلام جلیلیان توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در گام دوم را از الزامات دانست و گفت: باید گام دوم انقلاب  را با صلابت برای رسیدن به قله‌های رفیع موفقیت برداریم.

امروز شاهد اقتدار نظام و افول قدرت آمریکا هستیم

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی در برابر تمام کفر ایستاده است و روز به روز شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی و افول قدرت آمریکا و استکبار هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف در برابر دشمنان قد علم کرده است و یک کشور مستقل در دنیا محسوب می‌شود این در حالی است که در گذشته ۶۰ هزار مستشار آمریکایی تصمیم گیرنده برای کشور ما بودند لذا طبیعی است آمریکا از ما عصبانی باشد.

حجت الاسلام جلیلیان بیان داشت: استقلال حاکم بر کشور از برکات انقلاب اسلامی است که امروز از آن بهره مندیم و امام نظام سلطه و ظلم را برداشت و اینچنین شد که کشور ما در جهان نظیر ندارد.

نشست

سردار سلیمانی یکی از نمادهای انقلاب در جهان است

وی سردار سلیمانی را یکی از نمادهای انقلاب در کل جهان معرفی کرد و اظهار داشت: پس از ترور ناجوانمردانه ایشان بیش از ۵۰ کشور جهان در خونخواهی این شهید بزرگوار راهپیمایی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: حرکات خودجوش مردمی در هفته‌های اخیر قدرت معنوی ایران را به جهان نشان داد و به جهانیان ثابت کردند که مردم سال ۹۸ همان مردم سال ۵۷ هستند و همانطور که در کنار امام ایستادند در مراسم تشییع سردار نشان دادند که همان فضای انقلابی و شور و شوق انقلابی بودن در بین مردم وجود دارد و مردم پای نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی با روحیه استکبارستیزی ایستاده‌اند.

حجت الاسلام جلیلیان به شکست سخت ترامپ از مردم و نیروهای مسلح کشور ایران اشاره کرد و افزود: در این شرایط ترامپ به دنبال جبران این شکست سخت است چرا که برتری ما در عرصه سایبری و موشکی به جهانیان ثابت شده و ترامپ از این برتری واهمه دارد.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی باید مسئولین ما با هوشیاری تمام صحبت کنند و اجازه ندهند دشمن از سخنان آنها سو استفاده کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود و فراموش نکنید جنتلمن‌های پشت میز همان توریست‌های بغداد و یمن هستند که باید با هوشیاری تمام مقابل آنها بایستیم.

معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل معامله ننگین قرن است

وی در بخش دیگری از سخنانش طرح سازش ترامپ در خصوص معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را معامله ننگین قرن دانست و گفت: همانطور که در یکی از رسانه‌ها عنوان شده بود این طرح پیش از به دنیا آمدن آن مرده است.

حجت الاسلام جلیلیان خاطر نشان کرد: این اقدام ترامپ بسیار شتابزده و نسنجیده است همانطور که اقدام شتاب زده او در ترور سردار سلیمانی سبب شد که خون این سردار در رگهای تمام مسلمان‌های جهان به خروش درآید در این معامله قرن نیز شکست خواهد خورد.

22

سپاه کمر همت برای خدمت به مردم بسته است / ‏‬ افتتاح ۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد توسط بسیج سازندگی

وی همچنین به خدمات شایسته سپاه پاسداران در طول ۴۰ سال انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: سپاه کمر همت برای خدمت به مردم بسته است و در هیچ شرایطی در خدمتگزاری به مردم کوتاه نخواهد آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه به برنامه‌های دهه فجر امسال با اولویت محرومیت زدایی نیز اشاره‌ای داشت و گفت: افتتاح ۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد توسط بسیج سازندگی، افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، بر پایی میز خدمت در مساجد استان، جشنواره سرود استانی بسیج و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن از جمله این برنامه‌ها هستند.

حجت الاسلام جلیلیان حضور پرشور و باشکوه مردم در ۲۲ بهمن امسال و انتخابات مجلس شورای اسلامی را مایه یاس و ناامیدی دشمن دانست و افزود: در این شرایطی که دشمن احساس شکست در برابر کشور ایران را دارد با تمام توان دنبال این است که حضور مردم در پای صندوق رأی را کمرنگ کند.

وی گفت در سنوات قبل ۶۱ درصد مردم کشور در پای صندوق‌های رأی و در انتخابات مجلس حضور داشتند و این نشانگر این است بر پایه مردم سالاری دینی این ملت پای انقلاب هستند.

شرکت حداکثری در انتخابات هیمنه دشمنان را در هم خواهد شکست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شرکت حداکثری در انتخابات هیمنه دشمنان را در هم خواهد شکست اظهار داشت همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود و حتی اگر کسی که نظام را قبول ندارد برای اعتبار بخشیدن به کشور باید در انتخابات شرکت کند.

وی در ادامه این نشست به بیان برخی از ویژگی‌های نمایندگان مجلس پرداخت و افزود: انقلابی بودن، استکبارستیزی، تکلیف گرا و ولایت مدار بودن، عدم وابستگی به کانون قدرت و ثروت، شجاع و مدافع حقوق، بصیر، دشمن شناس بودن و داشتن موضع روشن در قبال فتنه و مقابله با آن از جمله این ویژگی هاست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها