مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص):

نمایندگانی انتخاب کنید که به کانون‌های قدرت و ثروت وابسته نباشند

کد خبر: 305462
|
16:26 - 1398/11/26
نسخه چاپی
نمایندگانی انتخاب کنید که به کانون‌های قدرت و ثروت وابسته نباشند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در انتخابات پیش رو نمایندگانی انتخاب کنید که به کانون‌های قدرت و ثروت وابسته نباشند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان ظهر امروز شنبه در هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان کرمانشاه ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و ذریه پاکش امام خمینی (ره) اظهار داشت: در رابطه با محبت و رضایت بین خدا و بنده سه مرتبه را می‌توان تصور کرد اولین آنها این است که انسان نسبت به خدا محبت داشته باشد و این بدان معنا نیست که اگر ما خدا را دوست داشته باشیم خدا هم ما را دوست داشته باشد چرا که اگر ما ظالم باشیم خدا ما را دوست نخواهد داشت.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: مرتبه دوم اینکه ما خدا را دوست داریم و خدا هم نسبت به ما خوشنودی و محبت دارد.

 

وی ادامه داد: اما مرتبه سوم اینکه بنده خدا را دوست دارد و خدا هم بنده را دوست دارد اما بالاتر از آن به دنبال این است که رضایت بنده را کسب کند و این از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

حجت الاسلام جلیلیان گفت: چنانچه در آیات قرآن داریم که خداوند به دنبال کسب رضایت پیامبر (ص) بود و فرمودند از بس به تو اعطا خواهم کرد که خشنود شوی و بزرگترین عطیه خداوند عطای وجود مقدس و نورانی حضرت زهرا (س) است که مصداق خیر کثیر است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم که نسل دشمنان حضرت زهرا (س) منقطع شده، اما نسل این بانوی بزرگ ادامه دارد و ذریه ایشان حضرت امام خمینی (ره) است که عزت و افتخار را برای اسلام و ایران آورد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: به برکت امام و شهدای عزیز که مجاهدان فی سبیل الله با محوریت ولایت بودند امروز این کشور از اعتبار و قدرت مثال زدنی در منطقه برخورده است.

 

حجت الاسلام جلیلیان شهید حاج قاسم سلیمانی را پرورش یافته مکتب ائمه اطهار (ع) معرفی کرد و اظهار داشت: امروز قدرت کشور ما به جایی رسیده است که وقتی سردار را ناجوانمردانه ترور کردند همه مردم درخواست انتقام داشتند و سپاه بزرگترین پایگاه آمریکایی‌ها را با موشک‌های نقطه زن در هم شکست.

 

وی تصریح کرد: اگر امروز عزت کسب کردیم و به قله‌های رفیع قدرت رسیدیم به واسطه تبعیت از مکتب حضرت زهرا (س) است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: در دنیا اگر به دنبال ابرقدرت باشیم اگر نگوییم ایران ابرقدرت است، می‌توان گفت آمریکا دیگر ابرقدرت نیست.

 

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه روزی ایران حیات خلوت آمریکا بود، گفت: امروز به برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری کسی جرأت ندارد به کشور ایران کج نگاه کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار حضور پررنگ مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تمام هدف دشمن این است که حضور مردم در عرصه انتخابات را کمرنگ کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر دشمن این حرف‌ها را نزند و به دنبال کمرنگ جلوه دادن انتخابات نباشد جای تعجب است اما همانگونه که رهبر تاکید فرمودند مسئولین ما باید از حرف‌هایی که سبب دلسرد شدن مردم می‌شود حذر کنند.

 

حجت الاسلام جلیلیان همچنین گفت: نمایندگانی را انتخاب کنیم که در طراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، حامی محرومان، عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت و موضع سیاسی روشن داشته باشند و جریان فتنه برای آنها خط قرمز باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها