مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

انتخاب های حضرت زهرا(س) اُخروی بود/ جشن میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 305472
|
10:37 - 1398/11/27
نسخه چاپی
انتخاب های حضرت زهرا(س) اُخروی بود/ جشن میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان درجشن میلاد حضرت زهرا(س) در اسلام آبادغرب گفت: انتخاب های حضرت زهرا(سلام الله علیها) اُخروی بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اسلام آباد غرب امروز در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) حوزه حضرت خدیجه کبری(س) که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسکن مهر شرف آباد برگزار شد؛ ضمن تبریک این روز به مادران ایران اسلامی درباره ی شخصیت این بانوی بزرگوار گفت:کسی که اول شخصیت جهان اسلام یعنی رسول خدا(صلی الله علیه و آله) او را مدح کرده و می فرماید: «اوَّلُ شَخْصٍ یدْخُلُ الْجَنَّةُ فاطِمَةُ علیها السلام؛ نخستین کسی که وارد بهشت می شود، فاطمه است!». وی ادامه داد: اوکسی است که باطن آیه ی نور و قدر است.

 

حجت الاسلام مرادی با اشاره به انتخاب های حضرت زهرا(سلام الله علیها) عنوان کرد: همه ما دائما در زندگی مان انتخاب های بسیاری داریم، من امروز می خواهم راجع به انتخاب های حضرت زهرا(سلام الله علیها)صحبت بکنم؛ قرآن کریم می فرماید: بعضی ها ملاک انتخابشان دنیا است « بل توثرون الحیاه الدنیا » وهر کجا آن دیگ به نفعشان بجوشد آن را انتخاب می کنند اما بعضی ها این طور هستند و آخرت را بر دنیا ترجیح می دهند.

وی افزود: این بانوی بزرگوار هیچگاه حاضر نشد بخاطر دنیا و زیبایی های فریبنده ی آن خدا و احکام او را زیر پا بگذارد و این چنین بود که این بانوی بزرگوار توانست از نسل و ذریه خود ۱۱ امام‌همام به بشریت تقدیم کند.

در پایان مداح اهل بیت میلاد احمدیان مولودی بسیار زیبایی را در وصف این بانوی اجرا نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد