دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

پلمپ ۲۳ قلیان سرا در اسلام آبادغرب

کد خبر: 305490
|
08:04 - 1398/12/06
نسخه چاپی
پلمپ ۲۳ قلیان سرا در اسلام آبادغرب
دادستان اسلام آبادغرب گفت: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا 23 قلیان سرا در شهرستان اسلام آبادغرب تا کنون پلمپ شده است.

سید سجاد ملایری در گفتگو بااسلام آباد خبر، گفت: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا 23 قلیان سرا در شهرستان اسلام آبادغرب تا کنون پلمپ شده است.

 

دادستان شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد: در طی روز های آینده بازرسی و پلمپ قلیان سراها در روستا ها و بخش ها ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: اگر مردم خبری در خصوص چنین مراکزی دارند به دادستانی اعلام کنند که پلمپ شود

 

ملایری در خصوص بیماری کرونا گقت: از همه مردم شهرستان اسلام ابادغرب تقاضا دارم که ضمن آرامش درگیر فضای مجازی و شایعات آن نشوند و اخبار را از منابع رسمی دنبال کنند و در مقابل با اقدامات پیشگیرانه سلامت خود و دیگران را تضمین کنند.

 

دادستان شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام اعلام انتشار بیماری کرونا در برخی نقاط کشور توسط وزارت بهداشت، متاسفانه بازار شایعات و انتشار کلیپ‌های دروغین در فضای مجازی داغ شده است لذا به مردم توصیه می شود که اخبار درست را از صدا و سیما و رسانه های رسمی دنبال کنند.

 

وی با هشدار به فعالان مجازی ومدیران کانال های غیر رسمی عنوان کرد: نشر اکاذیب که همراه با تشویش اذهان عمومی باشد جرم بوده و پیگرد قانونی برای انتشار دهندگان آن به همراه دارد، به افرادی که سبب برهم زدن آرامش مردم و ایجاد شایعات می شوند برخورد جدی می گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها