با حضور مدیران شهرستان برگزار شد؛

جلسه پدافندغیرعامل پیشگیری از کرونا در اسلام آبادغرب

کد خبر: 305497
|
11:39 - 1398/12/07
نسخه چاپی
جلسه پدافندغیرعامل پیشگیری از کرونا در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: جلسه پدافند غیرعامل پیشگیری از کرونا با حضور روسای تمام ادارات صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد

به گزارشاسلام آباد خبر،: صبح امروز ۷ اسفند ماه جلسه  پدافند غیرعامل و کارگاه آموزشی پیشگیری از کرونا با حضور فرماندار و روسای تمام ادارات صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار و برنامه ريزي لازم براي پيشگيري از شیوع ويروس كرونا تشريح شد.

 

در این جلسه دکتر نادری ریاست شبکه و دکتر بیگلری مدیریت بیمارستان امام خمینی(ره) گزارشی از اقدامات لازم را درباره پیشگیری از کرونا ارائه نمودند.


در ادامه جلسه كارشناسان حوزه بهداشت و درمان شهرستان نكات لازم درخصوص بيماري ويروسي كرونا را تشريح نمودند و مقرر گرديد باشگاههاي ورزشي  و كتابخانه ها  و حوزه هاي علميه تعطيل شوند و بصورت روزانه نسبت به ضد عفوني نمودن تاكسيها شهرداري اقدام نمايد

 

مقرر گرديداز ازدحام ارباب رجوع در ادارات تا حد لازم جلوگيري شودو در مطب هاي پزشكان ؛دندانپزشكان ،كلينيك هاي درماني و ... ضدعفوني  بصورت روزانه انجام گيرد.

 

مقرر گرديد مكانهاي عرضه مواد غذايي غير بهداشتي و مكانهايي كه موازين بهداشتي را رعايت نمي نمايند  در اسرع وقت پلمپ شوند.

 

در اين جلسه فرماندار شهرستان با قدرداني از همراهي مردم و زحمات مجموعه بهداشتي درماني شهرستان عنوان كرد: قطعا شهروندان محترم مي بايست از حضور غير ضروري در شهر خودداري نمايند و پيامها و اخبار مربوط به اين ويروس را تنها از مراجع موثق دريافت نمايند و به شايعات توجه نكنند.

 

وي افزود: درحال حاضر مجموعه مديريت شهرستان  در آماده باش كامل قرار دارند و در صورت نياز مجموعه درماني شهرستان از تمامي امكانات و ظرفيت هاي موجود استفاده خواهيم نمود و مردم عزيز نگران نباشند قطعااز اين بحران پيش آمده با همكاري مردم و مسئولين  گذر خواهيم كرد.

 

فرماندار اسلام آباد غرب با بیان اینکه؛ تاكنون هيچ موردي از ابتلا در شهرستان گزارش نشده است، گفت: با تاکید بر رعایت بهداشت عمومی توسط عموم مردم، دستورات لازم را به دستگاههای ذیربط ارائه نمود و از همه ادارات و ارگانها خواست با ایشان همکاری نمایند.

 

لازم به ذکر است جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان شب گذشته از بخش های اورژانس ،درمانگاه سرپایی ،درمانگاه موقت کانکسی و موتورخانه بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید بعمل آورد وی ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده مسئولین بیمارستان خواستار اعلام نیازها در جلسه پدافند غیر عامل شد.

 

همچنین در این بازدید روند پذیرش و ظرفیت بستری ایجاد شده در اورژانس جهت بیماران احتمالی covid19 بررسی و به صورت تلفنی با ادارات مربوطه در امر استفاده از درمانگاه موقت در صورت لزوم هماهنگی بعمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها