رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

توزیع ماسک رایگان در بین مددجویان اسلام آبادغرب/نشست چگونگی برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان

کد خبر: 305498
|
09:57 - 1398/12/08
نسخه چاپی
توزیع ماسک رایگان در بین مددجویان اسلام آبادغرب/نشست چگونگی برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان
اسلام آبادخبر: رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب از توزیع ماسک رایگان در بین مددجویان و نشست چگونگی برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان خبر داد.

محمد بیگزاده در گفتگو بااسلام آباد خبر، از برگزاری جلسه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با حضور مسئولین واحدها به منظور افزایش سطح آگاهی پرسنل، با هدف پیشگیری از بروز گسترش بیماری کرونا خبر داد.

 

وی افزو: ضمن اطلاع رسانی به مد جویان و کارکنان، بیش از ۱۵۰۰عدد ماسک در بین مدجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب توزیع  گردید.

 

 رئیس کمیته امداد شهرستان اظهار کرد: به منظوررفاه حال مددجویان گرامی وهمچنین ورود بیماری کرونا:  میتوانیدکلیه درخواستهای خودرا اعم از،اشتغال،مسکن،وام،هزینه های تحصیلی،کمکهای ازدواج،تامین هزینه زندگی،درمان، خریدلوازم منزل،مشاوره،اجاره مسکن، وغیره ....رابصورت اینترنتی باورود به سامانه e.emdad.ir انجام دهند و نیازی به مراجعه حضوری به کمیته امداد نیست و امکان ثبت از طریق موبایل،تبلت و کامپیوتر شخصی وجود دارد.

 

بر اساس این گزارش، نشست روسای ادارات  و کارشنا سان  مشارکت های مردمی اسلام آباد غرب ،دالاهو ،حمیل و گهواره با حضور معاونت مشارکت‌های مردمی استان در خصوص چگونگی برگزاری جشن نیکوکاری برگزار شد.

 

بیگزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی اسلام آباد غرب در  این جلسه که با حضور معاون محترم مشارکت های مردمی رئیس اداره مشارکت های استان برگزار شد درخصوص چگونگی برگزاری جشن نیکوکاری توسط شرکت کنندگان مورد بررسی و تحلیل قرار داد و مطالبی را بیان کرد.

 

در ادامه غلامرضا منصوری معاون مشارکت‌های مردمی استان در این جلسه عنوان کرد: شهرستان ها با توکل بر خداوند منان تلاش خود را معطوف به جمع آوری هدایای مردمی برای کمک به محرومین در پایان سال نمایند تا بتوانیم مثل همیشه شادی هایمان را به محرومین تقسیم کنیم‌.

 

در پایان کلیه ادارات هم در این جلسه بر تلاش خود بر جمع آوری هدایا و کمک های مردمی خصوصا کمک های نقدی تاکید و اهتمام داشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد