طی بیانیه ای صورت گرفت

تقدیر بسیج دانشجویی کرمانشاه از کادر درمانی مقابله با کرونا/ آماده خدمت داوطلبانه هستیم

کد خبر: 305502
|
10:32 - 1398/12/08
نسخه چاپی
تقدیر بسیج دانشجویی کرمانشاه از کادر درمانی مقابله با کرونا/ آماده خدمت داوطلبانه هستیم
مرصادنیوز: سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در بیانیه ای ضمن تقدیر از کادر درمانی استان به ویژه پرستاران برای پیشگیری از شیوع کرونا، اعلام کرد که اعضای این سازمان آماده خدمت داوطلبانه به آنها هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان کرمانشاه در بیانیه ای خطاب به جهادگران بهداشت و درمان استان کرمانشاه برای کمک به آنها اعلام آمادگی کردند.

پرستار فرشته‌ رحمت برای بیمار است؛ آن وقت که بیمار از همه جا دستش کوتاه است، در آن ساعاتی که حتی همسر، فرزندان و پدر و مادر بیمار هم روی سرش نیستند، چشم امیدش بعد از خدا به پرستار است و این پرستار است که مثل ملائکه آسمانی، مثل فرشتگان رحمت، به دردها، مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی او پاسخ می دهد.

اینها خیلی مهم است و نزد خدای متعال فراموش نمی شود. البته ممکن است هیچ چشمی هم این زحمت شما را نبیند. البته بسیاری از زحماتی که شما می کشید و رنجهایی که می برید، کسی آنها را نمی بیند.

گاهی یک لبخند شما به بیمار دل افسرده جانِ دوباره می دهد. چه کسی این لبخند را می بیند؟ چه کسی آن را به حساب می آورد؟ چه کسی یک معادل و پاداش مالی و پولی در مقابل این لبخند می گذارد؟ هیچکس؛ اما کرام الکاتبین می بینند، محاسبه گرانِ میزان الهی همین لبخند شما را می بینند.

قدر این کار و این خدمت باارزش را بدانید. اگر یک وقت دیگران قدرناشناسی کردند، خود شما قدر این کار را بدانید؛ این کار بسیار کار مهمی است.( بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از پرستاران‌ ۱۳۸۳/۰۴/۰۳).

خسته نباشی! گرچه می‌دانم خستگی را خسته کرده‌ای بس که از خود، مایه می‌گذاری تا مبادا شرمسار خانواده‌ای شوی که چشمشان به التیام دهنده رنج و درد عزیزشان است، خستگی را خسته پایداری و استقامتت در برابر ناملایمات می‌کنی و در و دیوار بیمارستان از تو بابت این همه پایداری شرمسار است.

ما همه  مردم می بینیم که کادر درمانی چگونه دلسوزانه پروتکل مراقبت و اقدامات لازم را مو به مو و با صبر و حوصله برای همه مراجعه‌کنندگان به بیمارستان و به ویژه این روزها، بیماران مشکوک به کرونا اجرا می‌کنند. تمام پرستاران و پزشکان و اعضای دیگر کادر شبکه بهداشت و درمان امروز حقیقتا کار جهادی می‌کنند و این روحیه انقلابی و جهادی از مهمترین خصوصیات و ویژگی‌های پرستاران در عرصه درمان بوده که به واسطه همین روحیه از کار و تلاش در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران خسته نمی‌شوند.

در واقع جهاد فقط در جبهه و جنگ نیست. هر کسی که در خط مقدم مبارزه با هر تهدیدی علیه مردم ایران خدمت می‌کند، جهادگر است. فرمانده و سرباز هم ندارد. 

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان کرمانشاه به سهم خود از تمام پرستاران، پزشکان و پرسنل درمانی به خاطر تعهد و اخلاصشان تشکر می کنیم و امیدواریم که ستاره‌ی زندگی و  آفتاب مهر این عزیزان  پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و به طور حتم همواره دعای مردم استان بدرقه راهشان خواهد بود و برای تشکر و قدردانی از این عزیزان، بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمانشاه آمادگی کامل خود را جهت انجام هرگونه اقدام مؤثر به صورت داوطلبانه اعلام می‌دارد، زیرا که بسیج بر این باور است گرچه امسال اردوهای راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمانشاه، متوقف شده است اما اقدامات جهادی در کمک به مردم عزیز کرمانشاه بارقه ای از جهاد شهدای عزیزمان است.

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمانشاه

افزودن دیدگاه جدید

 
 
 

 

یک کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد

دوگانگی برخورد رسانه‌های خارجی با کرونا در ایران و سایر کشورها

 

مرصادنیوز: یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: رسانه‌های خارجی در ارتباط با شیوع کرونا در ایران و سایر کشورها یک برخورد دوگانه دارند.

پربازدیدها

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد