امام جمعه اسلام آبادغرب:

دستگاه قضا، مجازات فساد فی الارض را برای اخلالگران در نظام سلامت اجرا کند

کد خبر: 305525
|
14:46 - 1398/12/13
نسخه چاپی
دستگاه قضا، مجازات فساد فی الارض را برای اخلالگران در نظام سلامت اجرا کند
امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به آشفته بازار شبکه توزیع ماسک و سودجویی برخی خائنان به نظام سلامت، گفت: شایسته است دستگاه قضا، مجازات فساد فی الارض را برای اخلالگران در نظام سلامت اجرا کند، تا زالوصفتان کام مردم را بیش از این تلخ نکنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام محمدطه مهری با اشاره به آشفته بازار شبکه توزیع ماسک و سودجویی برخی خائنان به نظام سلامت، گفت: شایسته است دستگاه قضا، مجازات فساد فی الارض را برای اخلالگران در نظام سلامت اجرا کند، تا زالوصفتان کام مردم را بیش از این تلخ نکنند.

 

دبیرشورای حوزه های علمیه کرمانشاه ادامه داد: در مذمت احتکار کالاهای اساسی مردم در منظر آیات و روایات اسلامی، آن هم در زمانی که سلامت روحی و روانی جامعه به مخاطره افتاده، جای هیچ بحثی وجود ندارد، زیرا اینگونه افراد، دچار عملی غیرانسانی شده که مستحق برخورد قانونی هستند.

 

وی تصریح کرد: به سبب سوء تدبیر دولت در تأمین اقلام ابتدایی پیشگیری از ابتلا به «ویروس کرونا» و جولان مشکوک سوداگران با نفوذ، شایسته است که این افراد خائن شناسایی و به دست عدالت سپرده شوند.

 

حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد: سودجویان و محتکرانی که با پر کردن جیب خود سلامت مردم مسلمان را به مخاطره انداخته اند، در واقع برادران معنوی رئیس جمهور جنایتکار آمریکا هستند.

 

وی گفت: اگر دولت در مدیریت شبکه معیوب توزیع در تمام کالاهای مصرفی، کنترل بازار و سایر مایحتاج مردم اهتمام داشت، هر از چند گاهی شاهد بحران های مختلف از جمله مافیای ماسک و ملزومات بهداشتی نبودیم.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه برخورد قضایی با اخلالگران در نظام سلامت خواست عموم است، ادامه داد: اقدام انقلابی دستگاه عدالت گستر با مافیای ماسک و ملزومات بهداشتی در آشفته بازار شیوع «ویروس کرونا»، درس عبرتی برای نا امن کنندگان فضای جامعه خواهد بود.

 

حجت الاسلام مهری ضمن یادآوری و تقدیر و تشکر از مدافعان جبهه سلامت که بیمارستانها را خط مقدم خود قرار داده اند، گفت: انصافا جانفشانی کادر بهداشت و سلامت کشور برای آرامش روحی و روانی مردم، خصوصا مبتلایان به «ویروس کرونا» و اطمینان بخشی به خانواده ها، ایثارگر رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را در اذهان تداعی می کند.

 

دبیرشورای حوزه های علمیه کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه چرا وزیر بهداشت این روزها به جای خاطری آسوده و در اختیار داشتن ماسک و...، به دنبال گلایه از رئیس جمهور از سوء تدبیرها سخن می گوید، گفت: باید از رئیس جمهور پرسید که وزرای دیگر و دستگاه‌های تحت امرشان، دارند با مردم چکار می کنند که صدای وزیر بهداشت را در آورده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد